Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Datteren har visst var på BUP uten å få god nok hjelp. Nå spør mor på Facebook om noen vet om en bra psykiater?? Er det virkelig så vanskelig å finne om det finnes gode psykiatere på andre måter, enn på Facebook?? Stakkars jente, nå blir hun sett på som et psykiatrisk tilfelle.. Og jenta er bare et barn! Når skal enkelte foreldre slutte å utlevere barna sine...!!??? Anonymous poster hash: 24ece...375
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Oi! Noen er helt blåst. Kanskje ikke så rart at datteren trenger hjelp når moren er et brødhue?! Anonymous poster hash: 88c8c...401
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Gruppa har jo 10 000 medlemmer! Jeg blir målløs! Og hvor er admin? Slikt bør de jo slette med en gang!! Anonymous poster hash: 24ece...375
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Datteren har visst var på BUP uten å få god nok hjelp. Nå spør mor på Facebook om noen vet om en bra psykiater?? Er det virkelig så vanskelig å finne om det finnes gode psykiatere på andre måter, enn på Facebook?? Stakkars jente, nå blir hun sett på som et psykiatrisk tilfelle.. Og jenta er bare et barn! Når skal enkelte foreldre slutte å utlevere barna sine...!!??? Anonymous poster hash: 24ece...375 Ikke tøff nok til å kommentere dine meninger på selve innlegget? Anonymous poster hash: c20ef...e98
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 du er barnslig som legger det ut her også,du hjelper jo og blottlegge barnet Anonymous poster hash: f2268...c36
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 Datteren har visst var på BUP uten å få god nok hjelp. Nå spør mor på Facebook om noen vet om en bra psykiater?? Er det virkelig så vanskelig å finne om det finnes gode psykiatere på andre måter, enn på Facebook?? Stakkars jente, nå blir hun sett på som et psykiatrisk tilfelle.. Og jenta er bare et barn! Når skal enkelte foreldre slutte å utlevere barna sine...!!??? Anonymous poster hash: 24ece...375 Hva med å kommentere dette på fb? Anonymous poster hash: 09a30...a7c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #7 Skrevet 31. juli 2015 Er dere sprø? Klart jeg ikke kommentere på face. Da kommer jo navnet og bildet mitt frem? Anonymous poster hash: 24ece...375
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #8 Skrevet 31. juli 2015 Kanskje på tide med en ny hobby? Ser mange finner glede i disse fargeleggingsbøkene 😉 Anonymous poster hash: c20ef...e98
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #9 Skrevet 31. juli 2015 Hva har en helsestasjon til? Anonymous poster hash: 2e25f...4d5
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #10 Skrevet 31. juli 2015 Helsestasjon, fastlegen.. Google! Man sitter da ikke å utlevert datteren sin slik? Tydelig at hun sliter med mye allerede. Ihvertfall ifølge hennes egen mor! Anonymous poster hash: 24ece...375
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #11 Skrevet 31. juli 2015 Det er jo slike som deg som lager stigma rundt psykisk helse. Å spørre etter tips om en god, privatpraktiserende psykiater er ikke noe verre enn å spørre etter tips om en dyktig hudlege. Anonymous poster hash: a3362...5cc
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #12 Skrevet 31. juli 2015 Det er jo slike som deg som lager stigma rundt psykisk helse. Å spørre etter tips om en god, privatpraktiserende psykiater er ikke noe verre enn å spørre etter tips om en dyktig hudlege. Anonymous poster hash: a3362...5cc Skulle tatt seg ut. Lille Noah sliter sånn med utslett på pungen/under armene/rompa/ansiktet, stakkars liten ser ikke ut. Kan noen anbefale en god hudlege? Blir jo akkurat det samme. Anonymous poster hash: ec115...e05
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #13 Skrevet 31. juli 2015 Hvilken gruppe er dette ? Anonymous poster hash: b574f...dc0
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #14 Skrevet 31. juli 2015 Er stor forskjell på fagfolk, så ja skjønner dama godt. Hun vil det beste for barnet sitt. Og når en kun møter veggen, så prøver man noe annet. Hva som er farlig med det, vet ikke jeg. Men, værre det du holder på med. Du burde ha rapportert det innlegget. Regner med det går.. Ikke spre dritt, og få flere folk til å ønske å gå inn å lese om dama/ barnet. Anonymous poster hash: 33328...c1e
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #15 Skrevet 31. juli 2015 Du vet det HI, at alle innlegg i fb-grupper kan rapporteres til admins...? Hadde vel kanskje vært litt bedre å gjøre det enn å bidra til at flere vil inn og se!?!? Og når du ikke tør å kommentere fordi du ikke vil vise navn og bilde, så sier det sitt, tenker jeg. Om man formulerer seg riktig, så kan man fint si ifra om at man ikke syns ting egner seg i sosiale medier.. Dessuten syns jeg du skal ha i bakhodet at det ikke er alle som har et godt nettverk rundt seg, ikke alle har noen å spørre, ikke alle har et godt forhold til helsesøster. Da må vel en slik gruppe være gull verdt, når man føler at man blir motarbeidet i systemet. Alltid godt å få noen tips fra andre som har vært i samme situasjon. Anonymous poster hash: 8cad5...a18
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #16 Skrevet 31. juli 2015 barnegruppe spørsmål og svar, på face. Er det greit for dere å rope ut at ungen deres er så psykisk syk at den trenger psykiater, så vær så god! Jeg ville aldri gjort det mot mitt barn! Ja, jeg er kanskje med å stigmatiserer psykisk helse, men det får så være. Jeg bruker IKKE mitt barn til å skape toleranse rundt dette! Og denne moren, hvis hun har prøvd fastlege, helsesøster, venner og familie, Google, kommunen.. Ingen kan hjelpe henne, da tror hun at hun finner hjelp på face, der random mennesker svarer..? Hmmm.. Anonymous poster hash: 24ece...375
<3Barn&Engler<3 Skrevet 31. juli 2015 #17 Skrevet 31. juli 2015 Snakk om dårlig holdning fra deg HI: "Gruppen er "lukket" - det vil si at det kun skal være medlemmer som kan se innlegg og kommentarer som er skrevet her"(jeg er ikke medlem, så vet ikke hvilke regler som gjelder ellers) Respekt for gruppens medlemmer og admin, har du egentlig det? Feig som du er, stiller du anonymt her fremfor å si din mening eller informere admin der inne om din mening ang dette. Hva er det med dere som deler ting fra lukket gruppe, til alt og alle?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #18 Skrevet 31. juli 2015 Snakk om dårlig holdning fra deg HI: "Gruppen er "lukket" - det vil si at det kun skal være medlemmer som kan se innlegg og kommentarer som er skrevet her" (jeg er ikke medlem, så vet ikke hvilke regler som gjelder ellers) Respekt for gruppens medlemmer og admin, har du egentlig det? Feig som du er, stiller du anonymt her fremfor å si din mening eller informere admin der inne om din mening ang dette. Hva er det med dere som deler ting fra lukket gruppe, til alt og alle? 10 000 medlemmer. Ikke mye privat det, vel?? Det er det folk misforstår, fordi der er lukket gruppe, så er det bare å slenge ut med alt. Grusomt! Anonymous poster hash: 24ece...375
<3Barn&Engler<3 Skrevet 31. juli 2015 #19 Skrevet 31. juli 2015 Snakk om dårlig holdning fra deg HI: "Gruppen er "lukket" - det vil si at det kun skal være medlemmer som kan se innlegg og kommentarer som er skrevet her" (jeg er ikke medlem, så vet ikke hvilke regler som gjelder ellers) Respekt for gruppens medlemmer og admin, har du egentlig det? Feig som du er, stiller du anonymt her fremfor å si din mening eller informere admin der inne om din mening ang dette. Hva er det med dere som deler ting fra lukket gruppe, til alt og alle? 10 000 medlemmer. Ikke mye privat det, vel?? Det er det folk misforstår, fordi der er lukket gruppe, så er det bare å slenge ut med alt. Grusomt! Anonymous poster hash: 24ece...375 Om de føler seg trygge på å dele det med DEN gruppa, så er det helt ok for de, men at noen går å deler det videre, utenom de der inne, er usmakelig, etter min mening. Admin der inne er nok heller ikke noe glad for at noen av deres medlemmer sitter å utleverer andre her inne.. Er vel en grunn til at de stoppet inntak av nye mennesker der sist gang slikt hendte.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #20 Skrevet 31. juli 2015 Jeg meldte meg inn i den gruppa der for noen uker siden, men meldte meg ut igjen samme dag. Bare fjas!! Anonymous poster hash: 6269a...0cf
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #21 Skrevet 31. juli 2015 Jeg meldte meg inn i den gruppa der for noen uker siden, men meldte meg ut igjen samme dag. Bare fjas!! Anonymous poster hash: 6269a...0cf Mye rart der ja! Anonymous poster hash: 24ece...375
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #22 Skrevet 31. juli 2015 Må si, , du er en av de rareste jeg har "møtt", hi, hvor gammel er du? Du er som en av de gamle nabokjærringene jeg har, som MÅ sladre og legge litt på for å ha noe å snakke om. Anonymous poster hash: 33328...c1e
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #23 Skrevet 31. juli 2015 Veldig mange som går på foreldremøter etc og snakker om ungene sine sine psykiatriske diagnoser. ADHD, asbergers, tourettes. Synes det er langt over hva som er lurt og akseptabelt det også. Det er faktisk nesten verre! Anonymous poster hash: b560d...c81
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #24 Skrevet 31. juli 2015 Må si, , du er en av de rareste jeg har "møtt", hi, hvor gammel er du? Du er som en av de gamle nabokjærringene jeg har, som MÅ sladre og legge litt på for å ha noe å snakke om. Anonymous poster hash: 33328...c1e Om jeg tør spørre, hva legger jeg til..? Anonymous poster hash: 24ece...375
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #25 Skrevet 31. juli 2015 Veldig mange som går på foreldremøter etc og snakker om ungene sine sine psykiatriske diagnoser. ADHD, asbergers, tourettes. Synes det er langt over hva som er lurt og akseptabelt det også. Det er faktisk nesten verre! Anonymous poster hash: b560d...c81 Hvorfor ønsker de å ha så stort fokus på det?! Ja, greit at andre foreldre er klar over at noen barn har litt ekstra bagasje, mem trenger da ikke å kun ha fokus på det? Anonymous poster hash: 24ece...375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå