Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Barnet mitt på 10 mnd spiser ikke mat!! Hun blånekter alt mulig, jeg har prøvd grøt, alle mulige middager, helt mosa, mindre mosa, i biter, brødskive, frukt...... Hun vil kun ha pupp. Og når det er sagt, ja, jeg har prøvd alt når det kommer til tidspunktet også. Rett etter pupp, lenge etter, så hun i teorien er sulten, noe midt i mellom.... Og nå skal hun begynne i barnehagen! Hva i alle dager skal jeg gjøre?????? Anonymous poster hash: 0b0dd...526
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Min yngste var sånn. Holdt på å klikke for meg. Kontaktet helsesøster, som sa jeg skulle gi han det samme som vi spiste og la han ordne seg selv (altså bare servere på tallerken som vanlig, ikke mate han eller dele ekstra opp/mose maten). Jeg syns det hørtes sprøtt ut med tanke på salt og melk og alt de ikke skal ha etc, men hun mente det kom til å gå helt fint. Den gamle heksesøsteren fikk rett. Han var bare veldig puppeglad og uinteressert i babymat. Voksenmat var interessant, og plutselig satt han med oss og trøkket innpå med fisk og brokkoli. Gutten er nå 4,5 år og spiser det aller meste. Anonymous poster hash: 3a402...0be
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Jeg har akkurat samme problemet med min på 10 mnd. Og han spyr, virkelig tømmer magesekken, om han ikke får små klumper i maten fort nok ut av munn. Eneste som får i han mat er mormoren hans, men jeg eller faren møter stengt munn og brekninger. Off Anonymous poster hash: 783fe...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå