Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Noen som har vært der i oktober og kan si noe om været? Vet at GC brukes som et helårsreisemål, men er det ok i oktober? Eller kan vi risikere regn og mye vind?😬 Anonymous poster hash: bdade...846
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Jeg var der i sept og da var det fint. Varmt og vindstille. Er vel desember / januar som er de kaldeste mnd der? Rundt 20-26 grader ? Anonymous poster hash: 49a6d...0a2
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Var der i november. Alt fra deilig norsk sommer til flom og enorme bølger/mye vind. Tipper dere får det superfint, 20-25 grader i snitt :-) God tur! Anonymous poster hash: d9a70...13c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Var i San Agustin siste uken i oktober og det var knall. Anonymous poster hash: f16ef...eb2
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Tusen takk for svar Har ikke reist så veldig mye på den årstiden, men nå tenkte jeg å ta med datteren min og da er det greit at det ikke er 30 grader ++. Satser på at vi får en fin uke Anonymous poster hash: bdade...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå