Gå til innhold

Arguineguin i oktober, erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der i oktober og kan si noe om været? Vet at GC brukes som et helårsreisemål, men er det ok i oktober? Eller kan vi risikere regn og mye vind?😬

 

Anonymous poster hash: bdade...846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der i sept og da var det fint. Varmt og vindstille.

Er vel desember / januar som er de kaldeste mnd der? Rundt 20-26 grader ?

 

Anonymous poster hash: 49a6d...0a2

Skrevet

Var der i november. Alt fra deilig norsk sommer til flom og enorme bølger/mye vind. Tipper dere får det superfint, 20-25 grader i snitt :-) God tur!



Anonymous poster hash: d9a70...13c
Skrevet

Var i San Agustin siste uken i oktober og det var knall.



Anonymous poster hash: f16ef...eb2
Skrevet

Tusen takk for svar :D Har ikke reist så veldig mye på den årstiden, men nå tenkte jeg å ta med datteren min og da er det greit at det ikke er 30 grader ++. Satser på at vi får en fin uke :)

 

Anonymous poster hash: bdade...846

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...