Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Har egentlig bestilt tur til Tyrkia i høstferien, men revurderer det nå pga den politiske situasjonen, og ser p ånoe annet til ca samme pris. Da dukker Cala Bona Beach opp som alternativ hos Ving. Er det noen som har vært der og kan si noe om hvordan det er der? Hvordan er leilighetene, aktivitetene for barn, bassengene og maten? Noen som har prøvd all inclusive der, er det verdt det? Og hvordan er evt shoppingmulighetene for mat hvis man vil ordne mat selv? Takk for svar! Anonymous poster hash: f7296...995
Gemini77 Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Er det sunwing cala bona? Vi var der nå i 2 uker. Hvilket av de tre hotellene er det? Bouganville er der alle måltidene er og all underholdning. Vi har vært der før og er veldig fornøyd. Blir siste gang nå for barna har vokst fra lollo og bernie. Maten er overraskende god og appelerende. Ville vært på bouganville da og ikke en av de andre.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Er det sunwing cala bona? Vi var der nå i 2 uker. Hvilket av de tre hotellene er det? Bouganville er der alle måltidene er og all underholdning. Vi har vært der før og er veldig fornøyd. Blir siste gang nå for barna har vokst fra lollo og bernie. Maten er overraskende god og appelerende. Ville vært på bouganville da og ikke en av de andre. Takk for svar. Ser bare på de ulike hotellene, ikke sikker på hvilket jeg velger. Noen som har vært på Sea Club i Alcudia da? Er det greit der? Anonymous poster hash: f7296...995
Drammensjente Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Anbefaler Cala Bona. Vært der to ganger og reiser tilbake neste sommer.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Er det sunwing cala bona? Vi var der nå i 2 uker. Hvilket av de tre hotellene er det? Bouganville er der alle måltidene er og all underholdning. Vi har vært der før og er veldig fornøyd. Blir siste gang nå for barna har vokst fra lollo og bernie. Maten er overraskende god og appelerende. Ville vært på bouganville da og ikke en av de andre. Takk for svar. Ser bare på de ulike hotellene, ikke sikker på hvilket jeg velger. Noen som har vært på Sea Club i Alcudia da? Er det greit der? Anonymous poster hash: f7296...995 Sea club er et fantastisk hotell. Selve byen egner seg kun for bading og vannsport. Hvis du vil oppleve noe mer, reiser du et annet sted. Anonymous poster hash: d5e7f...273
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 Er det sunwing cala bona? Vi var der nå i 2 uker. Hvilket av de tre hotellene er det? Bouganville er der alle måltidene er og all underholdning. Vi har vært der før og er veldig fornøyd. Blir siste gang nå for barna har vokst fra lollo og bernie. Maten er overraskende god og appelerende. Ville vært på bouganville da og ikke en av de andre. Takk for svar. Ser bare på de ulike hotellene, ikke sikker på hvilket jeg velger. Noen som har vært på Sea Club i Alcudia da? Er det greit der? Anonymous poster hash: f7296...995 Sea club er et fantastisk hotell. Selve byen egner seg kun for bading og vannsport.Hvis du vil oppleve noe mer, reiser du et annet sted. Anonymous poster hash: d5e7f...273 Jeg reiser alene med barn, så det er kun bading og kos med ungen som står i fokus her- ingen byturer mao. Sliter med å bestemme meg, taper litt penger på å droppe Tyrkia fremfor Spania, men så har jeg ikke lyst til å ta med ungen et sted jeg ikke føler meg helt trygg... Anonymous poster hash: f7296...995
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 Er det sunwing cala bona? Vi var der nå i 2 uker. Hvilket av de tre hotellene er det? Bouganville er der alle måltidene er og all underholdning. Vi har vært der før og er veldig fornøyd. Blir siste gang nå for barna har vokst fra lollo og bernie. Maten er overraskende god og appelerende. Ville vært på bouganville da og ikke en av de andre. Takk for svar. Ser bare på de ulike hotellene, ikke sikker på hvilket jeg velger. Noen som har vært på Sea Club i Alcudia da? Er det greit der? Anonymous poster hash: f7296...995 Sea club er et fantastisk hotell. Selve byen egner seg kun for bading og vannsport.Hvis du vil oppleve noe mer, reiser du et annet sted. Anonymous poster hash: d5e7f...273 Jeg reiser alene med barn, så det er kun bading og kos med ungen som står i fokus her- ingen byturer mao. Sliter med å bestemme meg, taper litt penger på å droppe Tyrkia fremfor Spania, men så har jeg ikke lyst til å ta med ungen et sted jeg ikke føler meg helt trygg... Anonymous poster hash: f7296...995 Ok. Jeg har kun erfaring med Alcudia og Sea Club. Maten på Sea Club er god, ingen luksusmat, men variert og god på smak. Lunsj og middag hadde ny mat fra dag til dag. Frokost var lik hver dag, brødmat, frokostblandinger og pannekaker. Anonymous poster hash: d5e7f...273
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #8 Skrevet 30. juli 2015 Er det sunwing cala bona? Vi var der nå i 2 uker. Hvilket av de tre hotellene er det? Bouganville er der alle måltidene er og all underholdning. Vi har vært der før og er veldig fornøyd. Blir siste gang nå for barna har vokst fra lollo og bernie. Maten er overraskende god og appelerende. Ville vært på bouganville da og ikke en av de andre. Takk for svar. Ser bare på de ulike hotellene, ikke sikker på hvilket jeg velger. Noen som har vært på Sea Club i Alcudia da? Er det greit der? Anonymous poster hash: f7296...995 Sea club er et fantastisk hotell. Selve byen egner seg kun for bading og vannsport.Hvis du vil oppleve noe mer, reiser du et annet sted. Anonymous poster hash: d5e7f...273 Jeg reiser alene med barn, så det er kun bading og kos med ungen som står i fokus her- ingen byturer mao. Sliter med å bestemme meg, taper litt penger på å droppe Tyrkia fremfor Spania, men så har jeg ikke lyst til å ta med ungen et sted jeg ikke føler meg helt trygg... Anonymous poster hash: f7296...995 Ok. Jeg har kun erfaring med Alcudia og Sea Club.Maten på Sea Club er god, ingen luksusmat, men variert og god på smak. Lunsj og middag hadde ny mat fra dag til dag. Frokost var lik hver dag, brødmat, frokostblandinger og pannekaker. Anonymous poster hash: d5e7f...273 Takk for svar. Men om man velger færre inkluderte måltider der, er det greit å få kjøpt seg mat på supermarked e.l? Anonymous poster hash: f7296...995
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #9 Skrevet 30. juli 2015 Spar finnes på hvert gatehjørne og 10 min borti gaten ligger Lidl, så mat får du tak i. Spar er også inne på hotellet. Anonymous poster hash: d5e7f...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå