Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Jeg sliter med vond lukt i rumpa! Jeg er alltid fuktig i rumpesprekken, og det klør nesten alltid i hull og ofte sprekk. Det er vanskelig å beskrive lukten, men jeg kjenner den godt! Og er redd andre gjør det også. Om jeg vasker med såpe tar det ikke lange tiden før jeg lukter igjen. Jeg sliter også med ekstrem mengde utflod. Den er hvit, litt gulaktig, tykk, seig og klabbete. Dette ødelegger mye for sexlivet! Vasker jeg meg godt og går på do og tørker meg etterpå sliter kjæresten med å komme seg inn. Tar en stund før jeg blir våt nok. Hiver vi oss rett på sak flir den rett inn uten problemer, men da er jo jeg ufyselig! Han får ikke lov til å utføre oralsex på meg på grunn av mine problemer, noe han selv har veldig lyst til. Hva kan jeg gjøre med problemene mine? Jeg har eksem, kan det være noe av grunnen? Anonymous poster hash: 760a9...bc8
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Vet ikke hva du kan gjøre med problemene, men jeg vill ha prøvd glidekrem for sexen sin del... Anonymous poster hash: d32bc...6c4
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Gå til lege eller gyn. med problemet, så finner du grunnen til dette, og som oftest er det en løsning. Anonymous poster hash: d430c...8e9
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Har du vært hos lege/gynekolog med dette problemet? Utfolden kan komme fra en bakteriell infeksjon, lukten og rumpe kløen kan komme av sopp infeksjon. Begge deler kan gjøres noe med. Anonymous poster hash: 53a73...cf7
Frida_22 Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Typisk sopp. Ta en kombibehandlling med canesten eller pevaryl som du får kjøpt uten resept på apoteket, og smør kremen i hele underlivet i 1-2 uker etter symptomfrihet. Funker ikke det-ta turen til gynekolog.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 Typisk sopp. Ta en kombibehandlling med canesten eller pevaryl som du får kjøpt uten resept på apoteket, og smør kremen i hele underlivet i 1-2 uker etter symptomfrihet. Funker ikke det-ta turen til gynekolog. Få heller resept på Diflucan av legen, det er en tablett du svelger som tar knekken på soppen innenfra. Hvis ikke du er bra etter en uke tar du en tablett til. Du får kjøpt dem reseptfritt også, men da koster hver tablett ca 250,- Har du resept får du synonympreperatet til en 50 lapp. Dette er noe du kan få resept på via tlf. Anonymous poster hash: 88c82...3b7
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 Ikke vask underlivet med såpe. Det gir ubalanse i bakteriefloraen. Anonymous poster hash: 51c70...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå