Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 hadde hatt mannens eks på facebook? 15 år siden bruddet,og eksen har gjort og sagt mye stygt om mannen,i mine øyne er hun gal.De kommenterer bilder og statuser med klemmer og hjerte osv. Jeg bryr meg ikke,men mine venninner mener dette er sykt. Mulig det er det ? Svigerforeldrene mine har de siste 6 årene feiret jul med henne og sønnen hjemme hos seg,så mannen har ikke feiret jul med sin eldste på 6 år som nå er 18 år. Våre 2 barn har aldri feiret jul med farmor og farfar. Mannen ga foreldrene sine beskjed for mange år siden at han aldri kom dit når eksen var der. Dette var før min tid. Akkurat det synes jeg er respektløst av foreldrene hans. Mine venner sier de ville ha slettet mannens familie på fb for å slippe og se dette "klisset", men jeg synes det er litt drastisk. Hva mener dere om slike "familieforhold"? Anonymous poster hash: d4b9d...b6b
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Mine svigerinner har samboers ex på face. 18 år siden bruddet. Den ene svigerinnen drar også på kaffebesøk hos sin brors ex. Alt dette på tross av mye bråk mellom min sambo og exen. Er en grunn til at min sambo ikke gidder ha kontakt med sine søstre.. Anonymous poster hash: 10721...b6b
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Min svigermor og svigerinne har flere av mannens ekser på Facebook og liker bilder i hytt og gevær, det tenker jeg ikke så mye på. Ville nok reagert på hjerter og den slags. Men feirer jul sammen?? Og hvert år? Da ville jeg reagert virkelig kraftig. Og hadde jeg vært mannen, hadde jeg stilt ultimatum, for det gjør man ikke. Syns jeg. Anonymous poster hash: c9cee...a2d
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Vi har forskjellige grenser for hva vi aksepterer,men må si mine svigerforeldre er noget spesielle. Her bestilte eksen kredittkort i mannens navn,passet på når posten kom,tok kortet og handlet opp hele kortet på noen dager. Dette var etter bruddet. Han brukte 1800000 for å betale ut inkassogjeld hun hadde pådratt seg,som han ikke visste om,som ble en medvirkende årsak til bruddet. Likevel stjeler hun disse pengene fra kredittkortet. Hun har gjort mye mer,kunne skrevet i flere timer. Derfor er det vel litt rart at foreldrene hans velger å ha denne type kontakt. Anonymous poster hash: d4b9d...b6b
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Vet foreldrene om dette da? hadde kuttet de ut! Eller bedt de velge mellom henne eller dere! Anonymous poster hash: fbe2e...74a
TPK Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 Så foreldrene hans velger henne fremfor sin egen sønn? Høres meget spesielt ut... Jeg hadde blitt dritsur og såret på mannens vegne.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 Foreldrene hans vet alt. Svigermor har fortalt meg at hun kom til de med bhgregninger osv og sa at de ikke fikk treffe barnet mer hvis de ikke betalte. Ikke skjønner jeg at de lot seg presse,mannen hadde gutten mye så selvfølgelig hadde de fått vært sammen med barnebarnet. Vi har ikke så mye kontakt i utgangspunktet siden mannen har vansker med dette. Og hva med våre barn opp i det hele? Føler det er litt ille for de om vi skulle kuttet kontakten. Anonymous poster hash: d4b9d...b6b
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #8 Skrevet 30. juli 2015 Har de barn sammen da? Anonymous poster hash: 2a6a4...25a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #9 Skrevet 30. juli 2015 Så foreldrene hans velger henne fremfor sin egen sønn? Høres meget spesielt ut... Jeg hadde blitt dritsur og såret på mannens vegne.Når mannen har tatt dette opp med foreldrene så har de alltid sagt at de gjør det for barnets skyld og at det er synd på eksen. Anonymous poster hash: d4b9d...b6b
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #10 Skrevet 30. juli 2015 Har de barn sammen da?Anonymous poster hash: 2a6a4...25a Et barn på 18 år Anonymous poster hash: d4b9d...b6b
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #11 Skrevet 30. juli 2015 Så lenge der er en familierelasjon der, i form av deres barnebarn, så synes jeg det er helt naturlig. Det at de bare feirer jul med henne og barnebarnet, og ikke dere også er derimot rart. Annethvert år hadde vært mer innafor. Anonymous poster hash: 3521c...032
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #12 Skrevet 30. juli 2015 hadde hatt mannens eks på facebook? 15 år siden bruddet,og eksen har gjort og sagt mye stygt om mannen,i mine øyne er hun gal.De kommenterer bilder og statuser med klemmer og hjerte osv. Jeg bryr meg ikke,men mine venninner mener dette er sykt. Mulig det er det ? Svigerforeldrene mine har de siste 6 årene feiret jul med henne og sønnen hjemme hos seg,så mannen har ikke feiret jul med sin eldste på 6 år som nå er 18 år. Våre 2 barn har aldri feiret jul med farmor og farfar. Mannen ga foreldrene sine beskjed for mange år siden at han aldri kom dit når eksen var der. Dette var før min tid. Akkurat det synes jeg er respektløst av foreldrene hans. Mine venner sier de ville ha slettet mannens familie på fb for å slippe og se dette "klisset", men jeg synes det er litt drastisk. Hva mener dere om slike "familieforhold"? Anonymous poster hash: d4b9d...b6b Det er ingenting "drastisk" med å slette noen på Facebook. Våkne opp til den virkelige verden 😎 Anonymous poster hash: c58b9...9ac
TPK Skrevet 30. juli 2015 #13 Skrevet 30. juli 2015 Så foreldrene hans velger henne fremfor sin egen sønn? Høres meget spesielt ut... Jeg hadde blitt dritsur og såret på mannens vegne.Når mannen har tatt dette opp med foreldrene så har de alltid sagt at de gjør det for barnets skyld og at det er synd på eksen. Anonymous poster hash: d4b9d...b6b Uff det er jo bare trist... synd i eksen sikkert ja, men man velger ikke bort sitt eget barn fordet!
februarprins2013 Skrevet 30. juli 2015 #14 Skrevet 30. juli 2015 så trist da, men på en måte kan jeg skjønne det,så lenge han er jo også barnebarnet
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #15 Skrevet 30. juli 2015 Mine svigerforeldre og resten av min samboers familie har alle både eksen og moren til eksen på face og det florerer med hjerter og likes på bilder. Greit nok så lenge mannen synes det er ok tenker jeg. Men så har vi alle et greit forhold og da, så da går det meste an. Anonymous poster hash: 989ed...ebb
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #16 Skrevet 30. juli 2015 Facebook er vel det minste problemet her... Anonymous poster hash: 9657d...1af
Gjest Antarctica Skrevet 30. juli 2015 #17 Skrevet 30. juli 2015 Facebook er vel det minste problemet her... Anonymous poster hash: 9657d...1af Enig, akkurat det ville jeg skite i, men at dere aldri kan feire jul sammen med dem fordi de foretrekker ekskona!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #18 Skrevet 31. juli 2015 Ja enig i at Facebook ikke er problemet. Ville bare høre hvordan dere tenkte rundt dette siden mine venner er "helt sjokkert" som de sier. Snakket med mannen i går og han sa at dersom foreldrene inviterte eksen nok en jul var det kroken på døra. Han tror eksen gjør seg stakkarslig slik at foreldrene hans føler et ansvar,men hun har egen familie. Lurer på hvorfor hun aldri er med de? Anonymous poster hash: d4b9d...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå