Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Sitter i Danmark. Skulle koke flasker her nå, men de ble full av hvitt belegg, litt sånn pulveraktig. Regner med at det er kalk. Så nå har jeg kjøpt inn flaskevann. Ble litt hvitt da også, men ikke så mye. Jeg skal mate baby på 5 uker med disse flaskene. Kan babyen få noe magevondt av dette, eller har det ikke noe å si? Anonymous poster hash: 97540...36a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Nettopp vært i Danmark og opplevde det samme 😀😀 Min baby reagerte ikke på det Anonymous poster hash: 88add...3f8
sologsommer Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Ja, det er kalk. Synes heller ikke det er så delikat. Jeg plejede og koge flasker osv. Når de var kolde, tørrede jeg dem af med en myk klud.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Det var godt og høre. Takk!! Da koker jeg i springvann, å så mater jeg han med kokt flaskevann. Men godt å høre at det ikke gjør noe. Regnet jo ikke med det, er jo babyer i Danmark også Men så litt delikat ut ja... Anonymous poster hash: 97540...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå