Gå til innhold

termin april 2016


Nelly82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååeeee:(( har begynt å blø bittelitt... Hva er dette? Kan det være festeblødning(har ik hatt det) får man det så sent eller når pleier man få det:/ jeg våknet for første gang med kvalme idag, gikk på jobb og sovnet på sofaen etter å ha hentet eldste mann. Løftet en del de to siste dagene:/ kan dette være spontan? Er helt knust:( noen som har mer erfaring enn meg på dette, har misstet før, man da kom det mye blod på en gang. Treng oppmuntring :/ bør vel ikke ta sorgene på forskudd, kan jo være festeblødning i uke 4-5??

Sukk!

Klem Gina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blør når embryoet borrer seg lenger inn i livmora. Og man har litt skjøre slimhinner når man er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blør når embryoet borrer seg lenger inn i livmora. Og man har litt skjøre slimhinner når man er gravid.

Takk Hannepålandet:) håper det er det!! Har misstet to ganger før, så er nervøs for alt som er rødt:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen blør når embryoet borrer seg lenger inn i livmora. Og man har litt skjøre slimhinner når man er gravid.

Takk Hannepålandet:) håper det er det!! Har misstet to ganger før, så er nervøs for alt som er rødt:((

Så vi hadde fått termin klubb det er supert!:) skriver evt heller der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Noen blør når embryoet borrer seg lenger inn i livmora. Og man har litt skjøre slimhinner når man er gravid.

Takk Hannepålandet:) håper det er det!! Har misstet to ganger før, så er nervøs for alt som er rødt:((

Så vi hadde fått termin klubb det er supert! :) skriver evt heller der:)

 

Hvor finner jeg terminklubben?

har termin 11 april ca.

skal til legen i dag pga litt rosa utflod, men regner med det går bra :)

har lest at det er ganske vanlig. Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk positiv test i forrige uke!  :wub:  :wub:  :wub:  Termin er 22 April. Er så lykkelig og samtidig er jeg redd for at noe skal gå galt, prøver å ikke overanalysere alt som skjer, haha :P Mine symptomer er mensmurringer som kommer og går, ømme bryst  og kjenner innimellom litt kvalme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har regnet ut at jeg har termin 14.04.16. barn nr 2. Har tidligere vært med i barn i magen treff grupper, er det slike her inne denne gang? har ikke sett at noen er opprettet. Er det flere fra stavanger/sandnes området her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg har regnet ut at jeg har termin 14.04.16. barn nr 2. Har tidligere vært med i barn i magen treff grupper, er det slike her inne denne gang? har ikke sett at noen er opprettet. Er det flere fra stavanger/sandnes området her?

og hvilen andre termingruppe er det dere snakker om? facebook? :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å finne terminklubben April 2016 må dere gå inn på hovedsiden, skroll ned til Terminklubber og da finner dere April 2016 som nest sist 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg også :D Termin 14.04 med barn nr 2! 

Jeg er interessert i en termingruppe på facebook, noen som vil være med? Var veldig positivt sist gang :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...