Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Det blir bare verre og verre, sutrer og klager over alt hele tiden!! Var ikke så ille før, men nå føler jeg bare han er blitt en gammel grinebiter. Det er så kjedelig, for vi har to små barn og jeg elsker at barn er så positive og livsglade, men føler han drar dem med seg ned i gjørma og.. har sagt det til han gang på gang at jeg syns han har blitt så negativ, men da går han rett i forsvarsposisjon og hisser seg bare opp. Vet ikke om jeg orker et helt liv med en så sur mann, ikke kan vi reise bort å gjøre noe hyggelig med familien, da klager han fra vi drar ut døra til vi er hjemme igjen! Hva skal jeg gjøre?? Anonymous poster hash: 06299...630
Gjest Antarctica Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Kanskje dere trenger en nøytral tredjepart å samtale med, sånn at du rekker å si hva som plager deg og han blir nødt til å høre, uten å gå i forsvar
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 (endret) Det er kjedelig! Hadde det littegrann med min eks. Jeg takler IKKE sånne gammelmannsfakter, og HVER eneste gang han sa gubberibg eller ble grinete sa jeg - 80 år!!!! Kun det HVER gang. Det bedret seg faktisk. Umulig for meg å ha seksuelle følelser for en fossil! Endret 30. juli 2015 av Twintipp og himmelblå
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Har en jeg også. Drittlei. Han blir mer og mer lik sin far. Sier det til han, og han liker ikke å høre det. Men dessverre er det sånn. Føler vi ikke har stort å gi hverandre lengre. Ikke prater vi særlig, ingen nærhet. Ingenting. Jeg er nok heller ingen solstråle oppi dette. Vi påvirker nok hverandre. Jeg er en mye gladere person sammen med andre. Anonymous poster hash: 0d59d...874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå