Gå til innhold

Trenger råd. Redd jeg mister besinnelsen snart.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på snart 17 kom hjem fra samvær hos far stolt og lykkelig over å ha fått tatovering!!!!!

Jeg er fly forbanna. Kan jeg kreve at han betaler for å få den fjernet. Det verste er at hun har tatt tatovering med logo og navn på sitt favoritt boyband. Jeg vet hun kommer til å angre på den. Og den er godt synlig. Ikke en tatovering som kan skjules lett!!!!

Kan jeg melde til barnevernet. Politianmelde? Er det virkelig lov av han å gjøre dette??? Vi har delt foreldreansvar, men nå vurderer jeg å kreve å få den alene.

Åhhhhh jeg er så forbanna. Jeg har ikke snakket med han enda for jeg klarer ikke beherske meg selv nå. Har lyst å reise ned å filleriste fyren.

Anonymous poster hash: 9a6ae...134

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tror jeg ingenting på

Anonymous poster hash: 5ac29...bb3

Skrevet

Vet ikke noe om lov og rett her (må man ikke være myndig for å tatovere seg?) men vil uansett ikke anbefale fjerning. Det er et smertehelvete, og man må inn rundt 10 ganger for å få den bort. Veldig dyrt også.

Anonymous poster hash: ca0fa...c1a

Skrevet

Ikke helt frisk i dag?

Anonymous poster hash: e21fe...292

Skrevet

Neivel. Hvorfor gjør du ikke det?

Skrevet

Neivel. Hvorfor gjør du ikke det?

Fordi vi klarer ikke å tro at det finnes så ubrukelige mødre at de vil beordre fjerning av tatovering med laser, på sin 17- åring?? Tar vi feil?

Anonymous poster hash: e21fe...292

Skrevet

Vel, her var det motsatt...

Datteren til min mann kom som 14 åring hjem fra sydentur med tatovering på overarma. Fin var den ikke, men det verste var at det var elendig utført. Ingen spurte om min mann synes det var ok. Mora tok den avgjørelsen helt på egenhånd.

Tragisk å la barn som ikke er gamle nok ta tatoveringer.

Anonymous poster hash: edb1d...2b4

Skrevet

Da får a covre den når Hu blir litt større da vettu.. Kanskje ta en prat med eksen. At det kanskje ikke var det lureste valget... Akkurat nå er det sikkert døds kult asså med boybandet sitt evig tatovert... Det går over om et års tid vil jeg tru. Min første blekkflekk ble covra for mange år sia.

Gjest Antarctica
Skrevet

Spør hvor den ble gjort, og ring salongen/tatovøren. De har noe å forsvare nå!

Når det er sagt: med mindre hun har vært hos en useriøs aktør og fått smitte i såret, så er en tattis ingen katastrofe. Jeg syns personlig det er totalt vulgært og smakløst, i sær på unge vakre jenter, men det er likevel bare en blekkflekk på huden.

Skrevet

Hun er 17 år...

Anonymous poster hash: ba7a7...240

Skrevet

Prøv å ikke bry deg, så kan hun sitte der og angre om et år eller to. Tror forresten de tatoverer barn under 18 (så klart fra en viss alder) med samtykke fra foreldre. Er ikke så mye man får gjort. Blir ikke nødvendigvis penere å fjerne den.

Skrevet

Prøv å ikke bry deg, så kan hun sitte der og angre om et år eller to. Tror forresten de tatoverer barn under 18 (så klart fra en viss alder) med samtykke fra foreldre. Er ikke så mye man får gjort. Blir ikke nødvendigvis penere å fjerne den.

Stemmer det, så lenge barnet har samtykke fra foreldre så kan de tatoveres helt ned i 16 års alderen.

Ift fjerning så desto ferskere den er, desto bedre blir resultatet.

Anonymous poster hash: a4885...23c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...