Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Hva mener du om det? Kle seg klissnaken og poste på fb? Bakfra da. Min samboers søster gjør dette og har tydelig behov for at folk mener hun er fin naken. Når hun hadde snapchat sendte hun bilder av seg selv i string fra garderobe på treningssenter blant annet.. Eller la ut bilder av seg selv i bh og truse fra dusjen. Det er rent pinlig..null filter på hva hun legger ut. En voksen dame i midten av 20 årene. Anonymous poster hash: a1aeb...dcc
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 White trash 😂😂 Anonymous poster hash: 0f7a8...5dd
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Hm, jeg har naken rygg på profilbildet mitt, har bukse på da Ingenting galt i det føler jeg, det er ikke et bilde som skal vise hvor "deilig" jeg er, mem mer hvor man ser resultater etter trening Og dere skulle bare visst hva utdannelse jeg har Anonymous poster hash: 382c8...45c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 White trash 😂😂 Anonymous poster hash: 0f7a8...5dd Pass deg for Pashla nå..😂😂 Anonymous poster hash: 8e1a3...167
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 Tragisk.... Det mangler noe vesentlig hos disse menneskene som har behov for å legge ut slike bilder. Tror de virkelig at de er såååå intressante? Anonymous poster hash: 15f0d...fd7
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #8 Skrevet 30. juli 2015 er du sjalu siden hun har penere kropp enn deg da eller? Anonymous poster hash: bcf4f...e60
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #9 Skrevet 30. juli 2015 Tragisk.... Det mangler noe vesentlig hos disse menneskene som har behov for å legge ut slike bilder. Tror de virkelig at de er såååå intressante? Anonymous poster hash: 15f0d...fd7 Ja, for det er jo mye bedre med alle selfiene med sugeblikk og duckface Fortell gjerne hva vesentlig jeg mangler Til og med min snerpete mamma likte bildet mitt Anonymous poster hash: 382c8...45c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #10 Skrevet 31. juli 2015 Tragisk.... Det mangler noe vesentlig hos disse menneskene som har behov for å legge ut slike bilder. Tror de virkelig at de er såååå intressante?Anonymous poster hash: 15f0d...fd7 Ja, for det er jo mye bedre med alle selfiene med sugeblikk og duckface Fortell gjerne hva vesentlig jeg mangler Til og med min snerpete mamma likte bildet mitt Anonymous poster hash: 382c8...45c hahaha, lær deg å lese. Hvor står det at det er bedre med selfies med duckface og sugeblikk??? Like teite de også. Men tydelig du ble fornærmet av kommentaren min, siden du måtte svare slik du gjorde.... Anonymous poster hash: 15f0d...fd7
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #11 Skrevet 31. juli 2015 Tragisk.... Det mangler noe vesentlig hos disse menneskene som har behov for å legge ut slike bilder. Tror de virkelig at de er såååå intressante?Anonymous poster hash: 15f0d...fd7 Ja, for det er jo mye bedre med alle selfiene med sugeblikk og duckface Fortell gjerne hva vesentlig jeg mangler Til og med min snerpete mamma likte bildet mitt Anonymous poster hash: 382c8...45c Hvem har sagt at det er bedre da? Voksne folk som stadig skifter profilbilde, det ene 'deiligere' enn det andre, er bare pinlige uansett. Og man kan vel vise resultat av trening selv om man har klær på? Og hvorfor har man så behovfor å vise det frem egentlig? De fleste (voksne) trener jo for eget velbehag og for å ha en sunn kropp, ikke for å flashe muskler på facebook. Anonymous poster hash: 5abe8...fce
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #12 Skrevet 31. juli 2015 Hm, jeg har naken rygg på profilbildet mitt, har bukse på da Ingenting galt i det føler jeg, det er ikke et bilde som skal vise hvor "deilig" jeg er, mem mer hvor man ser resultater etter trening Og dere skulle bare visst hva utdannelse jeg har Anonymous poster hash: 382c8...45c Hvorfor skulle vi visst hvilken utdannelse du har? Hvilken interesse skulle vi ha av det? Anonymous poster hash: 5abe8...fce
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #13 Skrevet 31. juli 2015 Tragisk.... Det mangler noe vesentlig hos disse menneskene som har behov for å legge ut slike bilder. Tror de virkelig at de er såååå intressante? Anonymous poster hash: 15f0d...fd7 Ja, for det er jo mye bedre med alle selfiene med sugeblikk og duckface Fortell gjerne hva vesentlig jeg mangler Til og med min snerpete mamma likte bildet mitt Anonymous poster hash: 382c8...45c Syns ofte at dette er de samme damene. Anonymous poster hash: a5a09...87f
Villbringebringebær Skrevet 31. juli 2015 #14 Skrevet 31. juli 2015 Hm, jeg har naken rygg på profilbildet mitt, har bukse på da Ingenting galt i det føler jeg, det er ikke et bilde som skal vise hvor "deilig" jeg er, mem mer hvor man ser resultater etter trening Og dere skulle bare visst hva utdannelse jeg har Anonymous poster hash: 382c8...45c Men det er jo bare du som bryr deg om dine treningsresultater, så alle bilder sommer for å skryte sv kropp syntes jeg er teit. Kroppen din syntes jo med klær på. HVA utdannelse du har er jo totalt irrelevant! (Hvilken er nok riktig ord)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #15 Skrevet 31. juli 2015 Hm, jeg har naken rygg på profilbildet mitt, har bukse på da Ingenting galt i det føler jeg, det er ikke et bilde som skal vise hvor "deilig" jeg er, mem mer hvor man ser resultater etter trening Og dere skulle bare visst hva utdannelse jeg har Anonymous poster hash: 382c8...45c Men det er jo bare du som bryr deg om dine treningsresultater, så alle bilder sommer for å skryte sv kropp syntes jeg er teit. Kroppen din syntes jo med klær på. HVA utdannelse du har er jo totalt irrelevant! (Hvilken er nok riktig ord) kan i alle fall gå ut fra at hun ikke er norsklærer Anonymous poster hash: 15f0d...fd7
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #16 Skrevet 31. juli 2015 Ja, hva er motivasjonen for å legge ut bildet? Og for å trene i seg selv. Er det det å likes på sosiale medier som er meningen med livet? Samme med de som leger ut ørten profilbilder av seg selv. Jadda, vet hvordan du ser ut nå..... Anonymous poster hash: 15f0d...fd7
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #17 Skrevet 31. juli 2015 Det er vel slik at noen mennesker er mer avhengig av bekreftelse på utseende enn andre. Det virker litt slitsomt men hvis det er det som skal til for å føle seg vel så knips i vei. Anonymous poster hash: ba1c3...133
Mandala Skrevet 31. juli 2015 #18 Skrevet 31. juli 2015 Jeg synes det er tåpelig / pinlig. Det samme med de som stadig bytter bilde eller legger ut "deilige-meg"-bilder stadig. Jeg forstår ikke hvorfor folk har det behovet for å vise seg frem.
Marriet Skrevet 31. juli 2015 #19 Skrevet 31. juli 2015 Jeg må si at jeg ærlig talt ikke bryr meg. Hvis vedkommende opplever at det gir han/henne noe og selvfølelsen er på topp, så hvorfor ikke.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #20 Skrevet 31. juli 2015 Pinlig og en snakkis.... Har noen desperate 30 og 40 åringer på lista mi som skifter poseringsprofilbilde flere ganger i uka... Gidder aldri like de. ( og nei er ikke sjalu eller misunnlig, er flottere men flasher meg ikke for det finnes ikke viktig hva folk mener om utseende ditt. Har tilogmed ungene mine på profilbilde så ikke engang meg selv . Anonymous poster hash: 5cb6b...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå