Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Min far er en skikkelig dritt mot sønnen min innimellom. Sier at gutter må tåle mer enn jenter, erter han hvis han begynner å gråte, og når de leker, så leker han for "herde" han og bli litt tøffere. Sønnen min er absolutt ikke den tøffeste gutten i gata. Men jeg syns ikke dette er måten å gjøre det på. Når jeg sier til min far blir han sur og det blir dårlig stemning. Vi bor veldig nærme hverandre og min sønn forguder bestefaren sin, så det er vanskelig å begrense kontakten. Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: a96a4...c42
Lille krøll Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Fortsetter å gi beskjed om ting du ikke synes er greit når han tråkker over dine grenser. At dine far blir sur er mindre viktig kontra at din sønn blir ertet for å gråte eller får følelsen av at han ikke duger sol han er, at han må forandres på.
Gjest Antarctica Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Fortsetter å gi beskjed om ting du ikke synes er greit når han tråkker over dine grenser. At dine far blir sur er mindre viktig kontra at din sønn blir ertet for å gråte eller får følelsen av at han ikke duger sol han er, at han må forandres på. Fortsetter - og speeder opp reaksjonen! Bli forbanna, si til din far at du ikke aksepterer at han mobber et lite barn, at du mister respekt for ham og at du ikke akter å la ham prege barnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå