Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Har du en fast eller flere elskere? Hvor lenge hadde du vært sammen med mannen da du fant deg elsker og vet mannen din om det (åpent forhold)? Mange spørsmål, men er bare litt nysgjerrig på dette Anonymous poster hash: c71da...7af
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Vært sammen med mannen i 12 år. Ble enige om åpent forhold etter jul, så har praktisert dette i et halvt år nå. Jeg er på jakt etter en fast elsker. Synes det er best og mest ryddig. Men tar jo litt tid å finne den rette her også, så jeg skal på hotelldate med mann nr. 5 neste uke og nr. 6 uken etter der. Har vel egentlig møtt en noen ganger nå hvor vi har snakket om at vi skal bli faste. Men jeg ønsker meg egentlig noe annet... Anonymous poster hash: 04d19...d7d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Vi har åpent forhold. Og vi gjorde avtale om at i en periode (eks 4måneder) skulle vi lete etter en fast elsker. Slik fant vi en vi har god kjemi med og spennende/deilig sex. Testet oss begge på nytt for kjønnssykdommer, så vi er sikre på at alt er i orden. Anonymous poster hash: 7df0b...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå