Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Når hørte du hjertelyden for første gang? Fant du den hver gang du eller jm lette med doppler? Anonymous poster hash: 2a2f4...837
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Første gangen (selv) 11+2. Det med morkaken plassert foran. Har funnet den hver gang siden Anonymous poster hash: c61f1...e18
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Nå i mitt tredje svangerskap fant jeg den selv i uke 9, fant den etter litt leting, deretter fant jeg den hver gang jeg lette. Var på første kontroll hos lege i euke 13, hun lette ikke etter den. På kontroll hos jordmor i uke 19 fant hun den med en gang. Nå er jeg i uke 23 og hører ikke så mye etter den lenger, kjenner liv mange ganger for dag, så trenger ikke ekstra bekreftelse på at det er liv, selv om det er koselig å høre hjertelyden da. Med nr 2 fant jeg den selv i uke 13, men hadde ikke doppler før det, så vet ikke hvor tidlig jeg ville funnet den om jeg hadde hatt. Fant den lett og hver gang etter det. Samme hos lege. Med nr 1 hadde jeg ikke doppler selv, men fikk da høre den hos jordmor i uke 12. Jordmor eller lege fant den så hver gang de lette. bortsett fra på overtidskontroll, da måtte legen lete en stund før han fant den. Merket at han ble en smule nervøs, men jeg hadde kjent liv like før, så jeg ble ikke særlig bekymret selv. Anonymous poster hash: bb1f3...e41
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Takker for svar =) Anonymous poster hash: 2a2f4...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå