Gå til innhold

Hvordan ville dere reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si at du flørtet med og/eller la ann på en mann som hadde samboer. Så fikk du melding fra samboeren hans, hvor hun spør om du kan være så snill å ligge unna. Ikke frekk eller ufin, bare en bønn om at du holder deg unna. Hvordan ville du reagert?

Og hvordan ville du reagert dersom du fikk meldinga, fra en samboer hvis mann du ikke hadde flørtet med eller lagt ann på, men bare så på som en kompis eller kollega eller liknende? Altså at samboeren var redd for at noe var på gang, men at du ikke hadde noen slike hensikter. Hvordan ville du da ha reagert?

Anonymous poster hash: 1b600...bdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler: What ever!

Anonymous poster hash: 869fc...32a

Skrevet

NR 1 - Jeg hadde tatt selvkritikk og gått noen alvorlige runder med meg selv. Vil jeg virkelig være enn sånn person som ødelegger andres familie? Hvis mannen vil ha meg, så forlater han jo dama, og da kan vi heller ta opp tråden etter at han er blitt singel og har fått ordnet opp på hjemmebane. (Forhåpentligvis holdt meg unna mannen hennes).

NR 2 - Vært veldig direkte på at jeg kun så på mannen hennes som en kompis og at dere absolutt ikke er noen annen type kjemi. Invitert til å bli kjent med henne også, for å ufarliggjøre situasjonen. Hvis hun ikke ga seg da, hadde jeg vært veldig direkte på at mannen hennes ikke er min type. (Har vært borti det, en som var så sjalu at hun skrev stygge kommentarer på bilder jeg la ut av barna på facebook. Selv om jeg på den tiden aldri hadde kontakt med mannen hennes uten henne, og vi aldri hadde hatt noe romantisk/ erotisk på gang. Til slutt truet jeg med å anmelde til politiet).

Anonymous poster hash: 82dd6...905
Skrevet

1. Jeg ville (forhåpentligvis) ha blitt skamfull og gått i meg selv og lovet kona og holdt meg unna.  

2. Jeg ville ha svart at jeg ikke på noen måte drev og la an på mannen hennes og at om hun har problemer med at mannen har venner eller kvinnelige kolleger som han prater med, så må hun ta det opp med mannen.  Og så hadde jeg gitt mannen beskjed om å snakke med kona si og at jeg ville hatt meg frabedt å bli beskyldt for å legge an på en gift mann.  Egentlig hadde jeg blitt litt sur også og tenkt at denne kona muligens trenger hjelp.

Skrevet

Takk for svar!

Jeg vurderer å gjøre dette, men er redd for å kaste bensin på bålet. Jeg er redd dama er dum nok til å ta det som en utfordring.

Skrevet

Takk for svar!

Jeg vurderer å gjøre dette, men er redd for å kaste bensin på bålet. Jeg er redd dama er dum nok til å ta det som en utfordring.

Har du fått melding, og lurer p hva du skal svare? Eller er det du som evt skal sende melding? Hvis det er det siste, sier jeg bare ; IKKE GJØR DET!!

Snakk heller med mannen din!

Anonymous poster hash: d8772...13a

Skrevet

Takk for svar!

Har du fått melding, og lurer p hva du skal svare? Eller er det du som evt skal sende melding? Hvis det er det siste, sier jeg bare ; IKKE GJØR DET!!

Jeg er samboeren, så jeg vurderer å sende meldinga. Hvorfor tenker du at det er dumt? Jeg har snakket med mannen, flere ganger. Men enten så gjør han seg dum eller så er han dum, for han ser virkelig ikke at denne dama legger ann på han. Jeg tror det er det siste, for ellers så har han relativt gode sosiale antenner. Han bare skjønner ikke når damer flørter med han.

Skrevet

Takk for svar!

Jeg er samboeren, så jeg vurderer å sende meldinga. Hvorfor tenker du at det er dumt? Jeg har snakket med mannen, flere ganger. Men enten så gjør han seg dum eller så er han dum, for han ser virkelig ikke at denne dama legger ann på han. Jeg tror det er det siste, for ellers så har han relativt gode sosiale antenner. Han bare skjønner ikke når damer flørter med han.

Fordi du driter deg ut. Det er mannens jobb å avvise henne.

Skrevet

Jeg er hun som skrev What ever! For jeg hadde virkelig ikke brydd meg om hva en forsmådd kjerring tenkte hvis jeg IKKE flørtet, men hun trodde det.. Og flørtet jeg, da hadde jeg IHVERTFALL ikke brydd meg!!

Skrevet

Hadde jeg fått en sånn melding, hadde jeg tenkt at her er det en dame med sykelig sjalusi. I hvertfall i det andre tilfellet du skisserer. Tror jeg hadde ledd litt for meg selv.

Anonymous poster hash: 746a3...30a

Skrevet

Tilfelle nummer to - hadde faktisk fortalt saklig og rolig at vi er bare venner, men spurt om hun ønsket å bli inkludert i vårt vennskap, være med oss på noe noen ganger slik at vi ikke bare hadde vennskapelig omgang alene hele tiden.

Nr 1 hadde ikke oppstått, jeg legger ikke an på andres menn. Har selv vært der HI er nå, forskjellen var at dama jaktet på mannen i lang tid og det endte med utroskap, jeg sendte da melding om at hun skulle slutte å bombardere ham med kjærlighetsmeldinger, to sekunder senere sendte hun enda mer klissete melding til mannen. Så det fungerte ikke her.

Anonymous poster hash: f5ff5...af9
Skrevet

Jeg skjønner at dette kanskje ikke var noen god ide. Blir bare så fortvila av å kjenne meg så opprådd og sint :(

Takk for innspill alle sammen.

Skrevet

Jeg skjønner at dette kanskje ikke var noen god ide. Blir bare så fortvila av å kjenne meg så opprådd og sint :(

Du er sykelig sjalu, samtidig som mannen din gir faen i dine følelser. Koser seg nok med oppmerksomheten ja 💋

Skrevet

Du er sykelig sjalu, samtidig som mannen din gir faen i dine følelser. Koser seg nok med oppmerksomheten ja 💋

Wow. Takk skal du ha.

Gjest Antarctica
Skrevet

Takk for svar!

Skjønner det ikke - eller skjønner det og liker at det fortsetter?

Skrevet

Takk for svar!

Skjønner det ikke - eller skjønner det og liker at det fortsetter?

Jeg håper jo at han ikke skjønner det. Jeg har ofte tenkt som så at menn ikke oppfatter signalene som damene sender ut, mens andre damer "catcher" det med en gang. Og vica versa, jeg har flere ganger diskutert med ekser og nåværende mann, hvorvidt noen har flørtet med meg. Jeg sier nei, mannen sier ja.

Uansett; jeg håper at mannen bare er dum og ikke skjønner at det er flørting. Jeg vil jo ikke det motsatte...

Skrevet

Begge deler: jeg ville svart/tenkt at dette får bli mellom mannen og dama.

Du og mannen får lære dere og kommunisere og finne ut hvilke regler dere skal ha dere imellom. Å skyve ansvaret over på en tredjepart blir bare altfor dumt...

Skal du fortsette å sende meldinger til alle potensielle flørter i fremtiden også? Eller skal du og mannen bli voksne og finne ut av dette selv?

Anonymous poster hash: fc9c4...756

Skrevet

Nr 1. Jeg hadde aldri begitt meg ut på noe sånt.

Nr 2. Har vært der men valgte å ikke snakke med denne damen om det, valgte heller å forklare mannen hva jeg så og følte. Vi snakket sammen om situasjonen å ble enige om at tok hun kontakt vsr det greit å svare i en normal tone men han skulle ikke oppsøke henne. Nå var jeg ganske sikker på min mann og hans følelser så jeg var ikke bekymret sånn men det irriterte meg at denne damen plutselig var så hjelpesløs å forventet hjelp av min mann uansett tidspunkt. Han holdt seg til avtalen og det hjalp, tok ikke så lang tid så fant hun en annen å kaste seg etter...

Anonymous poster hash: 46be6...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...