Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Her om dagen så jeg på Dr.Oz, som sa at å trene situps er en myte.? Man får ikke sixpack om man tar 300 situps hver dag. Så...kan du legge ut youtube link til meg, hvordan få sixpack? Anonymous poster hash: 9ff19...b84
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Du må trene kondisjon, samtidig som du tar styrkeøvelser som går på kjernemuskulatur og ellers "hele kroppen". Anonymous poster hash: 519a1...0d0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Det går på styrketrening av HELE kroppen. Trening av de store muskelgruppene er det viktigste. Og lav nok fettprosent. Se på Jillian Michaels, hun har knapt six-pack...... Noen må sykelig langt ned for og få lite nok fett på magen til og få frem ruter. Samtidig som størrelse på muskler er individuelt,- og noen har ikke anlegg til store nok "ruter" til at de synes,- nesten uansett...Man kan faktisk se body-builderkonkurranser/fitnesskonkuranser, der,- særlig kvinnene,- mangler six-pack... Ikke noe mål i seg selv og jobbe mot,- med andre ord. Selv kjenner jeg to jenter som i ungdommen drev med friidrett. Mellomdistanseløping. De hadde six-pack og bulende biceps. Styrketrening var ikke særlig viktig del av deres trening enda, de konkurrerte på kretsnivå. Selv mange år etter de sluttet og konkurrere,- og gikk over til vanlig "kjerringtrening" som jeg kaller det jeg driver med (jogging og et minimum av styrkeøvelser) så hadde de six-pack. De har det så vidt jeg vet enda,- selv etter to barn,- de er snart 40 og trener sånn jevnt hele tiden, men ikke veldig tøff trening. Er som nevnt,- jogging.... Og de har overarmer og dø for. Ikke noe grevinneheng der nei....spurte hva de gjorde,- begge (uavhengig av hverandre) svarte at de tar push-ups noen gang..Sånn en til tre ganger i måneden kanskje...Grrrr..Verden er ikke rettferdig.... Trening som kan lage six-pack er altså tyngre styrkeøvelser, av de store muskelgrupper,- så må man slanke seg,- så får man se da om man har anlegg for og få de synlige... Anonymous poster hash: ba292...675
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Se på langrennsjentene, de har Six-pack. Anonymous poster hash: 09dfa...b40
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 ikke pent på jenter Anonymous poster hash: e5fef...8b3
Luksusdyret Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 ikke pent på jenter Anonymous poster hash: e5fef...8b3 Enig, hvis det er veldig tydelig six-pack. Hva er poenget? Vi jenter skal ha former (altså, ikke fett, men former), ikke masse definerte muskler overalt.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 Enkleste måten å få en sicpack er å smiske med typen så han drar på butikken og kjøper en til deg 😆 Anonymous poster hash: 79715...ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå