Gå til innhold

Hvordan få sixpack?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen så jeg på Dr.Oz, som sa at å trene situps er en myte.?

Man får ikke sixpack om man tar 300 situps hver dag.

Så...kan du legge ut youtube link til meg, hvordan få sixpack?

Anonymous poster hash: 9ff19...b84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må trene kondisjon, samtidig som du tar styrkeøvelser som går på kjernemuskulatur og ellers "hele kroppen".

Anonymous poster hash: 519a1...0d0

Skrevet

Det går på styrketrening av HELE kroppen. Trening av de store muskelgruppene er det viktigste. Og lav nok fettprosent. Se på Jillian Michaels, hun har knapt six-pack...... Noen må sykelig langt ned for og få lite nok fett på magen til og få frem ruter. Samtidig som størrelse på muskler er individuelt,- og noen har ikke anlegg til store nok "ruter" til at de synes,- nesten uansett...Man kan faktisk se body-builderkonkurranser/fitnesskonkuranser, der,- særlig kvinnene,- mangler six-pack...

Ikke noe mål i seg selv og jobbe mot,- med andre ord. Selv kjenner jeg to jenter som i ungdommen drev med friidrett. Mellomdistanseløping. De hadde six-pack og bulende biceps. Styrketrening var ikke særlig viktig del av deres trening enda, de konkurrerte på kretsnivå. Selv mange år etter de sluttet og konkurrere,- og gikk over til vanlig "kjerringtrening" som jeg kaller det jeg driver med (jogging og et minimum av styrkeøvelser) så hadde de six-pack. De har det så vidt jeg vet enda,- selv etter to barn,- de er snart 40 og trener sånn jevnt hele tiden, men ikke veldig tøff trening. Er som nevnt,- jogging.... Og de har overarmer og dø for. Ikke noe grevinneheng der nei....spurte hva de gjorde,- begge (uavhengig av hverandre) svarte at de tar push-ups noen gang..Sånn en til tre ganger i måneden kanskje...Grrrr..Verden er ikke rettferdig....:(

Trening som kan lage six-pack er altså tyngre styrkeøvelser, av de store muskelgrupper,- så må man slanke seg,- så får man se da om man har anlegg for og få de synlige...

Anonymous poster hash: ba292...675
Skrevet

Se på langrennsjentene, de har Six-pack.

Anonymous poster hash: 09dfa...b40

Skrevet

ikke pent på jenter

Anonymous poster hash: e5fef...8b3
Skrevet

ikke pent på jenter

Anonymous poster hash: e5fef...8b3

Enig, hvis det er veldig tydelig six-pack. Hva er poenget? Vi jenter skal ha former (altså, ikke fett, men former), ikke masse definerte muskler overalt.

Skrevet

Enkleste måten å få en sicpack er å smiske med typen så han drar på butikken og kjøper en til deg 😆

Anonymous poster hash: 79715...ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...