Gå til innhold

Hjelp! Sex med feil bror?

Anbefalte innlegg

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Typen min har en tvillingbror. De er veldig close, de har nøkkel til hverandres leiligheter og kommer og går hjemme hos hverandre som de vil.

De er forresten eneggede og helt like.

I går kom jeg hjem til typen min, vi hadde sex (jeg forførte ham med oralsex) også måtte jeg gå fordi jeg hadde en avtale. Typen min har en tatovering på underarmen og broren har ingen tatovering. Da jeg kom hjem i går ble jeg plutselig usikker på om han jeg hadde sex med hadde tatovering på underarmen.

Jeg er redd jeg har hatt sex med min svoger uten å vite det!!! Jeg er helt skjelven og kvalm. Hva gjør jeg? Hjelp!!

Anonymous poster hash: 186e0...89d

Å herregud for en kjip situasjon. Kanskje du er så heldig å bli gravid? Da kan du jo bruke farskapstesten til å finne ut av hvem det er du har hatt sex med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det ikke en slik episode i glamour en gang.. Caroline var så full at hun skjønte ikke at hun hadde sex med ridge, mens hun egentlig trodde at hun hadde sex med thorne. Da det kom frem, så skjøt thorne ridge, altså sin bror. Shit, nå bør denne tvillibgbroren skjelve skikkelig i buksa!!

Anonymous poster hash: 4da55...004

Å herregud!! Det husker jeg! 😂😂😂 Det er MANGE år sia.. Husker når Ridge våknet fra komaen sin, frisk og rask og pratet normalt to sek etter han våknet 😂 Så det er håp for tvillingbroren 😂😉

Anonymous poster hash: 74b09...256

Skrevet

Var det ikke en slik episode i glamour en gang.. Caroline var så full at hun skjønte ikke at hun hadde sex med ridge, mens hun egentlig trodde at hun hadde sex med thorne. Da det kom frem, så skjøt thorne ridge, altså sin bror. Shit, nå bør denne tvillibgbroren skjelve skikkelig i buksa!!

Å herregud!! Det husker jeg! 😂😂😂 Det er MANGE år sia.. Husker når Ridge våknet fra komaen sin, frisk og rask og pratet normalt to sek etter han våknet 😂 Så det er håp for tvillingbroren 😂😉

😂

Skjønner ikke hvorfor jeg ga opp glamour, det var jo en fantastisk serie..!

Godt jeg har dib, nye mennesker, men samme skjebnene som på glamour.., 😍

Skrevet

😂

Skjønner ikke hvorfor jeg ga opp glamour, det var jo en fantastisk serie..!

Godt jeg har dib, nye mennesker, men samme skjebnene som på glamour.., 😍

Hahaha!!

Min mor er fortsatt ivrig seer, så når vi va der i sommerferien så fikk jeg oppdateringer på glamour, og Days of our lives 😂😂😂 fantastiske såper

Skrevet

Typen min har en tvillingbror. De er veldig close, de har nøkkel til hverandres leiligheter og kommer og går hjemme hos hverandre som de vil.

De er forresten eneggede og helt like.

I går kom jeg hjem til typen min, vi hadde sex (jeg forførte ham med oralsex) også måtte jeg gå fordi jeg hadde en avtale. Typen min har en tatovering på underarmen og broren har ingen tatovering. Da jeg kom hjem i går ble jeg plutselig usikker på om han jeg hadde sex med hadde tatovering på underarmen.

Jeg er redd jeg har hatt sex med min svoger uten å vite det!!! Jeg er helt skjelven og kvalm. Hva gjør jeg? Hjelp!!

Å herregud for en kjip situasjon. Kanskje du er så heldig å bli gravid? Da kan du jo bruke farskapstesten til å finne ut av hvem det er du har hatt sex med.

Ja, den vil nok være veldig oppklarende når begge har identisk DNA :P

Anonymous poster hash: b0c3a...b2e

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kommer til å si noe til typen. Det er jo 50% sjanse for at jeg har hatt sex med riktig bror. Jeg har jo ikke vært utro med vilje, liksom?

Det er det vi kan kalle er uhell. Er det mulig at to karer er så like?

Skrevet

Merket du noen forskjell på hvordan han hadde sex? Tror nok ikke de liker akkurat de samme stillingene eller gjør det på samme måte.

Skrevet

Merket du noen forskjell på hvordan han hadde sex? Tror nok ikke de liker akkurat de samme stillingene eller gjør det på samme måte.

Nja. Det gikk litt fort. Merka ikke noen forskjell, tror jeg. Jeg begynte med å kysse ham på munnen, kneppe opp bukse, suge ham hard også tok han meg bakfra over spisestuebordet. Dette har vi ikke gjort før. Ble litt overraska. Mulig han kjentes litt større ut?

Skrevet

Han hadde det så travelt at han dro opp kjolen min og vippa sametruse mi til sides også kjørte han på. Fikk ikke sett tatoveringen hans. Kom først på det seinere.

Skrevet

Er så lei av disse trådene..

"Åh nei jeg hadde sex med min svigerfar!"

"Åh nei jeg hadde sex med min manns beste venn!"

"Åh nei jeg hadde sex med en kamel"

Stopp!!!!

Anonymous poster hash: 548ba...c58

Skrevet

Stopp!!!!

De trådene er jeg også lei av,men akkurat denne var litt morsom da :)

Anonymous poster hash: a45b0...05a

Skrevet

Stopp!!!!

Denne tråden er da mye bedre enn de du nevner 😄😄😄

Skrevet

Troll!

Veldig artig lesing, god historie men lite troverdig.

Anonymous poster hash: d19b4...a75

Skrevet

Troll!

Veldig artig lesing, god historie men lite troverdig.

Anonymous poster hash: d19b4...a75

Agurktid, vettu ;)

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er, hvordan tør du å ha sex med kjæresten din uten å dobbel- trippelsjekke tatoveringen? Du vet jo at han har en tvillingbror? I tillegg, hvordan kan du gå tilbake til din kjæreste nå..!? Han har jo mindre pikk?!

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er, hvordan tør du å ha sex med kjæresten din uten å dobbel- trippelsjekke tatoveringen? Du vet jo at han har en tvillingbror? I tillegg, hvordan kan du gå tilbake til din kjæreste nå..!? Han har jo mindre pikk?!

Double-trouble :D

Hvordan respons tror du jeg får hvis jeg spø rom vi skal invitere med broren på en 3-kant?

Skrevet

Samma det vel. Mann er mann!

Skrevet

Double-trouble :D

Hvordan respons tror du jeg får hvis jeg spø rom vi skal invitere med broren på en 3-kant?

Weeee

Ekkelt!

Skrevet

Ta det med ro. Dette er sikkert noe tvillingene gjør ofte for å sette ut damer de er sammen med (og nå har de klart det igjen!). De sitter sikkert og ler av deg nå. :)

Skrevet

Samma det vel. Mann er mann!

Godt poeng. Kommer til å foreslå 3kant. Gleder meg!

Skrevet

Lurer på om de vil synes DP blir for intimt. OK å foreslå det om de sier ja til 3-kant?

Hi

Skrevet

Du ødela hele tråden med trekant- pisset

Skrevet

Hva med gangbang sammen med svigerfar? Bror 1 og 2 i fitta og raua, og svigerfar i kjeften?

Anonymous poster hash: be715...502

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...