Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Typen min har en tvillingbror. De er veldig close, de har nøkkel til hverandres leiligheter og kommer og går hjemme hos hverandre som de vil. De er forresten eneggede og helt like. I går kom jeg hjem til typen min, vi hadde sex (jeg forførte ham med oralsex) også måtte jeg gå fordi jeg hadde en avtale. Typen min har en tatovering på underarmen og broren har ingen tatovering. Da jeg kom hjem i går ble jeg plutselig usikker på om han jeg hadde sex med hadde tatovering på underarmen. Jeg er redd jeg har hatt sex med min svoger uten å vite det!!! Jeg er helt skjelven og kvalm. Hva gjør jeg? Hjelp!! Anonymous poster hash: 186e0...89d
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Bli litt glupere. Anonymous poster hash: e7a7c...751
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Haha den var god du Anonymous poster hash: f3a99...893
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 As if! Anonymous poster hash: 68428...099
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 Når man kjenner eneggede tvillinger, så ser man forskjell på dem. De parene der jeg kjenner en eller begge, så har jeg ingen problemer med å se forskjellene. De parene som jeg bare såvidt har truffet sliter jeg med å se forskjell på. Anonymous poster hash: 91622...de1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 Som regel har de jo forskjellige navn også... Anonymous poster hash: d26f8...399
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #8 Skrevet 30. juli 2015 Når man kjenner eneggede tvillinger, så ser man forskjell på dem. De parene der jeg kjenner en eller begge, så har jeg ingen problemer med å se forskjellene. De parene som jeg bare såvidt har truffet sliter jeg med å se forskjell på.Anonymous poster hash: 91622...de1 Hehe, hun tuller jo bare Skjønte du ikke det? Anonymous poster hash: e7f72...1b8
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #9 Skrevet 30. juli 2015 Når man kjenner eneggede tvillinger, så ser man forskjell på dem. De parene der jeg kjenner en eller begge, så har jeg ingen problemer med å se forskjellene. De parene som jeg bare såvidt har truffet sliter jeg med å se forskjell på.Anonymous poster hash: 91622...de1 Hehe, hun tuller jo bare Skjønte du ikke det? Anonymous poster hash: e7f72...1b8 Ja, det skjønte jeg, og dette var min måte å "ta" henne på. Anonymous poster hash: 91622...de1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #10 Skrevet 30. juli 2015 For tvillingbroren ville antageligvis ikke sagt noe Riktig... Bra du klarer å fantasere! Anonymous poster hash: ffe5a...69d
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #12 Skrevet 30. juli 2015 For tvillingbroren ville antageligvis ikke sagt noe Riktig... Bra du klarer å fantasere! Anonymous poster hash: ffe5a...69d ehh visst en dame kommer å river av han buksen å stapper kuken hans i munnen sin å er flink til å suge,så er det absolutt ikke sikkert han hadde gjort mostand eller sagt noe da nei. Menn er enkle vesen.. Anonymous poster hash: a45b0...05a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #13 Skrevet 30. juli 2015 Var det ikke en slik episode i glamour en gang.. Caroline var så full at hun skjønte ikke at hun hadde sex med ridge, mens hun egentlig trodde at hun hadde sex med thorne. Da det kom frem, så skjøt thorne ridge, altså sin bror. Shit, nå bør denne tvillibgbroren skjelve skikkelig i buksa!! Anonymous poster hash: 4da55...004
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #14 Skrevet 30. juli 2015 Er vel forsøk på en spinoff av en historie iallefall jeg har lest på smud.no ... Anonymous poster hash: 1c068...c4c
Villbringebringebær Skrevet 30. juli 2015 #15 Skrevet 30. juli 2015 For tvillingbroren ville antageligvis ikke sagt noe Riktig... Bra du klarer å fantasere! Anonymous poster hash: ffe5a...69d ehh visst en dame kommer å river av han buksen å stapper kuken hans i munnen sin å er flink til å suge,så er det absolutt ikke sikkert han hadde gjort mostand eller sagt noe da nei.Menn er enkle vesen.. Anonymous poster hash: a45b0...05a ..ikke så enkle! De klarer p tenke konsekvenser og si nei de også skjønner du..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #16 Skrevet 30. juli 2015 Føles litt som å parkere bilen i feil garasje 😂 Anonymous poster hash: 186e0...89d
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #17 Skrevet 30. juli 2015 Når man kjenner eneggede tvillinger, så ser man forskjell på dem. De parene der jeg kjenner en eller begge, så har jeg ingen problemer med å se forskjellene. De parene som jeg bare såvidt har truffet sliter jeg med å se forskjell på. Anonymous poster hash: 91622...de1 Ikke alltid. Jeg har jobbet sammen med et enegget tvillingpar i flere år, og jeg klarer ikke å se forskjell. Og det er utrolig flaut. Anonymous poster hash: 2b7f6...0da
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #18 Skrevet 30. juli 2015 For tvillingbroren ville antageligvis ikke sagt noe Riktig... Bra du klarer å fantasere! Anonymous poster hash: ffe5a...69d ehh visst en dame kommer å river av han buksen å stapper kuken hans i munnen sin å er flink til å suge,så er det absolutt ikke sikkert han hadde gjort mostand eller sagt noe da nei.Menn er enkle vesen.. Anonymous poster hash: a45b0...05a ..ikke så enkle! De klarer p tenke konsekvenser og si nei de også skjønner du.. Hehehe😂😂😂. Så menn er så enkle at de ville knullet dama til sin egen bror. Den var god. Om han gjorde det ville han vel vært passe avstumpet og følelsesløs Anonymous poster hash: 3594a...88a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #19 Skrevet 30. juli 2015 For tvillingbroren ville antageligvis ikke sagt noe Riktig... Bra du klarer å fantasere! Anonymous poster hash: ffe5a...69d ehh visst en dame kommer å river av han buksen å stapper kuken hans i munnen sin å er flink til å suge,så er det absolutt ikke sikkert han hadde gjort mostand eller sagt noe da nei.Menn er enkle vesen.. Anonymous poster hash: a45b0...05a ..ikke så enkle! De klarer p tenke konsekvenser og si nei de også skjønner du..Hehehe😂😂😂. Så menn er så enkle at de ville knullet dama til sin egen bror. Den var god.Om han gjorde det ville han vel vært passe avstumpet og følelsesløs Anonymous poster hash: 3594a...88a .....og hi uimotståelig deilig😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 4da55...004
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #20 Skrevet 30. juli 2015 For tvillingbroren ville antageligvis ikke sagt noe Riktig... Bra du klarer å fantasere! Anonymous poster hash: ffe5a...69d ehh visst en dame kommer å river av han buksen å stapper kuken hans i munnen sin å er flink til å suge,så er det absolutt ikke sikkert han hadde gjort mostand eller sagt noe da nei.Menn er enkle vesen.. Anonymous poster hash: a45b0...05a ..ikke så enkle! De klarer p tenke konsekvenser og si nei de også skjønner du..Hehehe😂😂😂. Så menn er så enkle at de ville knullet dama til sin egen bror. Den var god.Om han gjorde det ville han vel vært passe avstumpet og følelsesløs Anonymous poster hash: 3594a...88a .....og hi uimotståelig deilig😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 4da55...004 Så klart! Jeg er sykt digg 😄 Anonymous poster hash: 186e0...89d
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #21 Skrevet 30. juli 2015 For tvillingbroren ville antageligvis ikke sagt noe Riktig... Bra du klarer å fantasere! Anonymous poster hash: ffe5a...69d ehh visst en dame kommer å river av han buksen å stapper kuken hans i munnen sin å er flink til å suge,så er det absolutt ikke sikkert han hadde gjort mostand eller sagt noe da nei.Menn er enkle vesen.. Anonymous poster hash: a45b0...05a ..ikke så enkle! De klarer p tenke konsekvenser og si nei de også skjønner du..Hehehe😂😂😂. Så menn er så enkle at de ville knullet dama til sin egen bror. Den var god.Om han gjorde det ville han vel vært passe avstumpet og følelsesløs Anonymous poster hash: 3594a...88a .....og hi uimotståelig deilig😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 4da55...004 Så klart! Jeg er sykt digg 😄 Anonymous poster hash: 186e0...89d Du vet at hvis du er blitt gravid ved å suge ham, så har det ikke noe å si, siden de er eneggete tvillinger. Hell i uhell 👍😂 Anonymous poster hash: 4da55...004
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #22 Skrevet 30. juli 2015 Tror deg ikke. Jeg var sammen med en enegget tvilling. Han og broren var klin like. Jeg tok aldri feil. Kunne se det var han uansett. Anonymous poster hash: 3e27b...248
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #23 Skrevet 30. juli 2015 For tvillingbroren ville antageligvis ikke sagt noe Riktig... Bra du klarer å fantasere! Anonymous poster hash: ffe5a...69d ehh visst en dame kommer å river av han buksen å stapper kuken hans i munnen sin å er flink til å suge,så er det absolutt ikke sikkert han hadde gjort mostand eller sagt noe da nei.Menn er enkle vesen.. Anonymous poster hash: a45b0...05a ..ikke så enkle! De klarer p tenke konsekvenser og si nei de også skjønner du..Hehehe😂😂😂. Så menn er så enkle at de ville knullet dama til sin egen bror. Den var god.Om han gjorde det ville han vel vært passe avstumpet og følelsesløs Anonymous poster hash: 3594a...88a .....og hi uimotståelig deilig😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 4da55...004 Så klart! Jeg er sykt digg 😄 Anonymous poster hash: 186e0...89d Du vet at hvis du er blitt gravid ved å suge ham, så har det ikke noe å si, siden de er eneggete tvillinger. Hell i uhell 👍😂 Anonymous poster hash: 4da55...004 Jeg har el i disse dager så dette kan bli spennende. De har vel samme DNA begge to. Far eller onkel er jo egentlig to sider av samme sak og besteforeldrene er de samme åkke som Hi Anonymous poster hash: 186e0...89d
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #24 Skrevet 30. juli 2015 Når man kjenner eneggede tvillinger, så ser man forskjell på dem. De parene der jeg kjenner en eller begge, så har jeg ingen problemer med å se forskjellene. De parene som jeg bare såvidt har truffet sliter jeg med å se forskjell på. Anonymous poster hash: 91622...de1 Og jeg kjenner en mor som sliter med å se forskjell på sine. Dette er individuelt! Anonymous poster hash: 0f27a...565
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #25 Skrevet 30. juli 2015 For tvillingbroren ville antageligvis ikke sagt noe Riktig... Bra du klarer å fantasere! Anonymous poster hash: ffe5a...69d ehh visst en dame kommer å river av han buksen å stapper kuken hans i munnen sin å er flink til å suge,så er det absolutt ikke sikkert han hadde gjort mostand eller sagt noe da nei.Menn er enkle vesen.. Anonymous poster hash: a45b0...05a ..ikke så enkle! De klarer p tenke konsekvenser og si nei de også skjønner du..Hehehe😂😂😂. Så menn er så enkle at de ville knullet dama til sin egen bror. Den var god.Om han gjorde det ville han vel vært passe avstumpet og følelsesløs Anonymous poster hash: 3594a...88a .....og hi uimotståelig deilig😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 4da55...004 Så klart! Jeg er sykt digg 😄 Anonymous poster hash: 186e0...89d Du vet at hvis du er blitt gravid ved å suge ham, så har det ikke noe å si, siden de er eneggete tvillinger. Hell i uhell 👍😂 Anonymous poster hash: 4da55...004 Jeg har el i disse dager så dette kan bli spennende. De har vel samme DNA begge to. Far eller onkel er jo egentlig to sider av samme sak og besteforeldrene er de samme åkke som Hi Anonymous poster hash: 186e0...89d Du har jo økt sjansene for å bli gravid betraktelig nå, du er ikke så dum du, blunke blunke..!!! Anonymous poster hash: 4da55...004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå