Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Lå og leste nettaviser på telefonen nå i dag tidlig, og plutselig poppet det opp et tilbud på skjermen. Jeg er visst blitt tilfeldig valgt ut til å teste ut Iphone7.. Jeg bes om å svare på 4 spm (det første står på skjermen - "Eier du et apple-produkt i dag?". Hvis jeg gjør dette får jeg en Iphone6 gratis som "belønning"... Dette er sendt fra www.officialrewardcentre. Vanligvis skipper jeg slikt umiddelbart når jeg får tilbud på mail osv, det er jo selvsagt bare humbug. Nå ble jeg litt i tvil.. Vet om en bekjent av en bekjent som fikk teste ut et produkt og fikk det etterpå, men aner ikke hvordan hun fikk tilbudet... Apple-merket er på tilbudet og norsken er perfekt (altså trolig ikke noe "google-translate"-greier), men jeg finner altså ikke noen nettside å sjekke det på..... Noen som kjenner til dette? Løper jeg noen risiko ved å svare på disse spørsmålene? Kan så lite om slikt og hvilke risikoer man løper, så er grunnleggende skeptisk til alt ;-) Hadde vært kjedelig å gå glipp av det om det er sant.. Anonymous poster hash: 5bae2...956
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå