Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Være sammen to dager uten å være kastrert/sterilisert? Vi fikk ikke time hos dyrlege før. Anonymous poster hash: 22d19...600
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Du får ikke sterilisert kattunger. De er ikke kjønnsmodne. Skaff etter hvert p-piller til hokatta og hør med dyrlege når det er forsvarlig å sterilisere dem. Tror de må være rundt 5-6 mndr. Mine har vi sterilisert rundt 7-12 mndr. Hankatt tidligere enn hokatt. Har holdt dem inne til de var sterilisert. Anonymous poster hash: e791d...429
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Og ja, de kan være sammen to dager. Anonymous poster hash: e791d...429
MarianeA Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 De kan være sammen i to dager da de ikke er kjønnsmodne. Og så småkattunger kan med fordel steriliseres og kastreres. Jeg har vært med et ti talls kattunger i den alderen for operasjon. Og det har gått fint.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 Takk for svar. Når vi bestilte time hos dyrlegen sa de at kattene kunne steriliseres/kastreres allerede nå, men vi tar hannen først siden det er et mye enklere inngrep enn sterilisering. Siden kattene skal være inne til de er 6-8 mnd så kan hunnkatten vente. HI Anonymous poster hash: 22d19...600
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 Du får ikke sterilisert kattunger. De er ikke kjønnsmodne. Skaff etter hvert p-piller til hokatta og hør med dyrlege når det er forsvarlig å sterilisere dem. Tror de må være rundt 5-6 mndr. Mine har vi sterilisert rundt 7-12 mndr. Hankatt tidligere enn hokatt. Har holdt dem inne til de var sterilisert.Anonymous poster hash: e791d...429 Svar ikke på ting du ikke har greie på, det blir så innmari dumt! De er ikke for små til å bli sterilisert. Kjøper du rasekatt som ikke skal i avl er det ikke uvanlig å få den ferdig fikset i 12-14ukers alder. Anonymous poster hash: ecf7f...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå