Gå til innhold

Klassegjenforeningsfester - deltar du eller ei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: d9f1d...bdb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det gidder jeg ikke.

Tenker at om jeg ikke har hatt kontakt med de menneskene etterpå, så er det nok en grunn.

Anonymous poster hash: 57caa...82c

Skrevet

Om jeg bodde der ennå så hadde jeg sikkert deltatt, jeg bor en annen plass så måtte ha brukt penger og tid på reise og overnatting så det hadde jeg ikke orket. Foreldrene mine har og flyttet så har ingen gratis overnatting i kommunen hvor jeg vokste opp, ingen annen slekt der.

Anonymous poster hash: da796...792

Skrevet

Nei, jeg ble mobbet og utestengt i så mange år. Og når jeg møter noen fra klassen, overser de meg fremdeles, selv om jeg sier hei veldig klart og tydelig. Tror ikke jeg ønsker å tilbringe en hel kveld med dem.

Anonymous poster hash: a310e...b5e

Skrevet

Barne- og ungdomsskole: nei. Hadde det skikkelig kjipt og det er ingen av dem jeg gidder å bruke en kveld av livet mitt på. Har alltid takket høflig nei til de invitasjonene.

Videregående: hadde takket ja, men det har ikke vært noen gjenforening.

Anonymous poster hash: 14859...d8c

Skrevet

Barne- og ungdomsskolen: Definitivt ja! Beste klassen noen sinne. 

Videregående skole: Tja... Kommer an på hvilken klasse og hvem andre som kommer (ville sjekket med de som er viktig for meg). 

Synes generelt det er trivelig å treffe folk jeg ikke har sett på lang tid. 

Anonymous poster hash: d48ab...2bb
Skrevet

Nei. Jeg har kontakt med de jeg ønsker kontakt med!

Anonymous poster hash: 26ad9...235

Skrevet

Var vært på klassetreff av videregående 20 år senere. Var gøy det, og jeg er ikke enig at det må være en grunn til at man ikke har kontakt lengre. Det er i en fase av livet da man har masse nytt på gang, mange flytter pga utdanning og noen ganger mister man kontakt uten at det var intensjon. Slik var det for meg, jeg flyttet 100 mil og kom ikke tilbake til hjemstedet etter studiene. Etter klassetreff fant jeg tonen tilbake med 3 andre og vi har ganske mye kontakt nå takket være bedre råd og bedre kommunikasjonsmuligheter.

Anonymous poster hash: f7fba...aae
Skrevet

Ja jeg deltar alltid! Har flyttet til et annet sted og synes det er kjempegøy å møte igjen gamle kjente! Men det holder med én kveld... 😉

Anonymous poster hash: 61eb5...80a

Skrevet

Nei. Fordi jeg har dårlig selvtillit

Anonymous poster hash: 17610...cad

Skrevet

Ungdomsskolen: Ikke f**n.

Videregående: Nja, kanskje.

Anonymous poster hash: d0455...4af

Skrevet

Blir ikke bedt engang jeg...

Anonymous poster hash: ed8d6...f46

Skrevet

jeg gikk :)

Var kjekt å se hvordan de såg ut nå å høre hva de holder på med nå.

Skrevet

Absolutt, var der i sommer. Kjempe stas! Og litt rart, de hadde jo blitt voksne alle mann.

Anonymous poster hash: 6f999...fa1

Skrevet

Var på 10-årsreunion med ungdomsskolen. Det var...moro ;) Jeg ble mobbet en del men har klart meg bra så det var gøy å gå for å vise at jeg ikke er en taper.

Når det er sagt, er vi en gjeng fra barneskolen som fortsatt er gode venner, vi gikk også i klasse sammen på ungdomsskolen. Hadde jeg ikke kunne gått sammen med dem, så hadde jeg nok latt være.

Anonymous poster hash: f60ce...b5c

Skrevet

Ungdomsskolen, nei. Ble ikke mobbet, men har ikke kontakt med noen av de jeg gikk i klasse med.

Videregående, ja! Har ikke kontakt med så mange, men alle var greie folk. Hadde vært koselig å treffe de igjen.

Skrevet

Tviler. Har flyttet langt unna og har ikke kontakt med noen av dem. 

Skrevet

Ungdomsskolen: ja!☺

Vgs: yrkesfag:ja. Allmenn: nei.

Høyskole: ja

Skrevet

Nei. Jeg ønsket å dra på tiårs reunion for russen for noen år tilbake, men orket ikke fordi jeg var høygravid.

Skrevet

Blir ikke invitert en gang, så nei takk.

Anonymous poster hash: 2a0d0...8a5

Skrevet

Bor litt langt unna, men deltar gjerne om det passer seg sånn.  Veldig artig å møte gamle klassekamerater.

Gjest Antarctica
Skrevet

Kanskje, men det er ikke veldig viktig for meg. De jeg fortsatt har kontakt med er de jeg har noe til felles med, og jeg trenger ikke et tiårsjubileum for å treffe dem.

Men det kunne jo ha blitt en bra fest!

Skrevet

Absolutt. Artig å treffe igjen mennesker som kjente meg som jentunge eller tenåring. Har vært på alle, og det har alltid vært moro.

Skrevet

Hadde aldri stilt på noe sånt. Hadde 9 år med helvete på skolen, vekselvis mobbing og utestenging... Har ikke noe ønske om å møte noen av de igjen.

Skrevet

På ungdomsskolen ble jeg mobbet, så der kommer de ikke til å se snurten av meg.

Den videregående jeg gikk på ligger veldig kronglete til, fly, tog, buss og taxi. Så det dropper jeg også.

Anonymous poster hash: 26543...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...