Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Hvor lenge kan kokt vann stå på flaska når man ikke får satt det i kjøleskapet? Hjemme koker jeg opp vann i vannkoker, har på flaskene som jeg oppbevarer i kjøleskapet. De står ca. 1/2 døgn. Nå skal vi på tur, har ikke kjøleskap der. Hvis jeg koker opp vann på morgenen,hvor lenge kan jeg ha det i flaskene før jeg må koke nytt? Har det noe å si at jeg ikke får avkjølt vannet? Har varmt vann på termos som jeg pleier og regulere med. Kanskje det er bedre om jeg bare oppbevarer vannet i termosen akkurat på tur? Skal til Danmark. Har med vannkoker. Er det like god vannkvalitet der så det holder med vannkoker? Baby er 6 uker. Anonymous poster hash: 6e130...424
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Hvor lenge kan kokt vann stå på flaska når man ikke får satt det i kjøleskapet? Hjemme koker jeg opp vann i vannkoker, har på flaskene som jeg oppbevarer i kjøleskapet. De står ca. 1/2 døgn. Nå skal vi på tur, har ikke kjøleskap der. Hvis jeg koker opp vann på morgenen,hvor lenge kan jeg ha det i flaskene før jeg må koke nytt? Har det noe å si at jeg ikke får avkjølt vannet? Har varmt vann på termos som jeg pleier og regulere med. Kanskje det er bedre om jeg bare oppbevarer vannet i termosen akkurat på tur? Skal til Danmark. Har med vannkoker. Er det like god vannkvalitet der så det holder med vannkoker? Baby er 6 uker. Anonymous poster hash: 6e130...424 Så lenge det er kokt og brukes innen et døgn er det ok Anonymous poster hash: 682e1...7aa
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Går nok så fint så. Ja, vannet i Danmark er helt trygt å bruke Anonymous poster hash: 379ad...4dd
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Takk for svar! Merker jeg blir litt småredd for bakteriene når det kommer til flasker. Men det er vel melkebakteriene som er farlige. Anonymous poster hash: 6e130...424
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Jeg koker opp vann har på flasker ... Og har flaskene på benken eller i stelle bagen .. Anonymous poster hash: 8c4da...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå