Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 De siste gangene har jeg fått veldig vondt på yttersiden og litt bakpå ene leggen når jeg går fort. Merker mindre når jeg løper, men får vondt med en gang jeg er på rolige intervaller igjen. Nå i morges merket jeg det veldig godt og har fremdeles vondt. Noen med tips om gode løpesko? Jeg har merket at når hælen treffer bakken treffer den på innsiden av hælen først og ikke midt på Anonymous poster hash: 9eca8...d9f
Gjest Gul stjerne Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Brooks er de beste skoene jeg har hatt, passer perfekt til min vanlige fot. Kostet 14 til 15 00 kr. Kjøpe på løpelabbet. Men når du skjønner hva foten din Liker kandu kjøpe på vanlig sportsbutikk,de kan også mye
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Jeg kan mye om sko men umulig å vite hva jeg skal anbefale. Trenger vekt/høyde. Om du over/under pronerer. (Lander du på ytterfot eller innerfot) Løper du på asfalt eller grus. Langløping eller korte turer. Har du stødige ankler eller er de slakke (tråkker du over mye) Det er selvsagt like mange meninger som det er sko. Selv passer Asics kayano meg best. Jeg har alltid brukt Asics. Jeg får lett blødende tær av andre sko. Sko som er supre for min løpevenninne får jeg blødende bein av så det blir litt prøving og feiling innimellom. Jeg anbefaler deg egentlig å gå til løplabbet. Der undersøker de beina dine og løpesettet ditt og så får du en anbefalning. Eneste jeg reagerer på meg løplabbet er at de ofte anbefaler sko som er ekstremt godt dempet og det er det ikke alle som tåler. Anonymous poster hash: 61c46...ae4
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Jeg Brukte asics Kayano tidligere, men etter å ha hatt samme problem som drg gikk jeg over til Hoka One One. De er fantastiske! Men om du bor i nærheten av Løplabbet, anbefaler jeg deg å ta en tur der for å finne ut hva som passer. Ellers har jo xxl fornøydgaranti, så du kan bytte om du velger feil. Selv etter bruk. Anonymous poster hash: f4b14...d99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå