Gå til innhold

Pretty liittle liars, hvem er A?!!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å ser nyeste sesongen, må innrømme jeg skvetter og er litt redd av og til😜

 

Men hvem er a!!?

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Charles DiLaurentis, som er broren til Jason og Alison (som de ikke husker siden de var små da han ble sendt bort).



Anonymous poster hash: 2e0a7...d98
Skrevet

Men, Charles er jo også en vi kjenner fra første sesong har det blitt sagt... Altså, vi vet allerede hvem han er, men under et annet navn..

 

Anonymous poster hash: a52be...b3d

Skrevet

Trodde ali hadde en tvillingsøster jeg.



Anonymous poster hash: 2a4bd...219
Skrevet

Det er jo lagt ut en spoiler som sier hvem som er a .. 
Ingen vet om det stemmer da, men det hadde gitt mening. 

Les på bloggen prettylittleliarsblog.blogg.no. De er genial :D

Skrevet

Men, Charles er jo også en vi kjenner fra første sesong har det blitt sagt... Altså, vi vet allerede hvem han er, men under et annet navn..

 

Anonymous poster hash: a52be...b3d

 

Stemmer det at de har sagt at A er en vi kjenner fra første sesong. Det tar jeg med en klype salt. Tror det ikke før jeg ser det. De har holdt oss så mye for narr med denne serien og alle lovnader de har kommet med gjennom årene.

 

 

Trodde ali hadde en tvillingsøster jeg.

 

Anonymous poster hash: 2a4bd...219

 

I bøkene ja, men ikke i serien. 

 

Anonymous poster hash: 2e0a7...d98

Skrevet

A er Wren. Red coat er Melissa

 

Anonymous poster hash: be432...c1e

Skrevet

Aria



Anonymous poster hash: 5f1b0...c95
Skrevet

Jeg synes den er så kjedelig jeg. Skuffet

 

Anonymous poster hash: 7f543...253

Skrevet

Tror det er i neste episode de avslører hvem det er.

 

Har bygget opp så store forventninger at jeg tror jeg blir skuffet😂

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Skrevet

Tror det er i neste episode de avslører hvem det er.

 

Har bygget opp så store forventninger at jeg tror jeg blir skuffet

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

11 august får vi svar! Ikke neste,men neste der igjen. Da skal vi få svar på mange spørsmål. Gleder meg som en gal :P

 

Skrevet

 

 

Tror det er i neste episode de avslører hvem det er.

 

Har bygget opp så store forventninger at jeg tror jeg blir skuffet

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

11 august får vi svar! Ikke neste,men neste der igjen. Da skal vi få svar på mange spørsmål. Gleder meg som en gal :P

Ja, det er alt for spennende!! Men Gud så kjedelig når alt er over😕

 

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Skrevet

 

 

Tror det er i neste episode de avslører hvem det er.

 

Har bygget opp så store forventninger at jeg tror jeg blir skuffet

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

11 august får vi svar! Ikke neste,men neste der igjen. Da skal vi få svar på mange spørsmål. Gleder meg som en gal :P
Ja, det er alt for spennende!! Men Gud så kjedelig når alt er over

 

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

 

Trodde sesong 6 var den siste, men på imdb står det en sesong 7 også. Så det er nok en stund til det er slutt :D 

Er så mange teorier! Elsker den prettylitleliars bloggen. Det er sjeldent jeg faktisk LESER en blogg, men der leser jeg nøye gjennom. Snakk om å bruke mye tid på å analysere ting fra serien. Lurer på hvor mange ganger hun har sett episodene :P

Jeg begynte på nytt igjen mens jeg ventet på sesong 6. Hadde jo glemt så mye

Skrevet

Whaaat? Enda en seson😁😁😁 Joppi! 👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽

 

Da bler det ikke slutt med det første:)

 

Den bloggen skal jeg jammen inn å sjekke ut😍

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Skrevet

Whaaat? Enda en seson Joppi!

 

Da bler det ikke slutt med det første:)

 

Den bloggen skal jeg jammen inn å sjekke ut

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Gjør det!  Leserne forteller sine teorier og det er så mye detaljer man ikke har lagt merke til! I tillegg er hun oppdatert med hva reggisøren legger ut av hint og ledetråder osv. 

Skrevet

Alle vet hvem A er nå, siden en av de som jobbet med serien ble oppsagt ifølge ham selv uten grunn, la han flere spoilere på reddit sine forumer. A er Wren og Red coat Melissa

 

Anonymous poster hash: be432...c1e

Skrevet

Nei det stemmer ikke at A var med i første sesong, eller pilotepisoden. Det er sagt at A kanskje var det, eller ikke. I utgangspunktet refereres det til da Mona var A det med pilotepisoden. 

Jeg håper virkelig ikke det er han nye karen fra nyeste episode, det blir kjedelig.

I episode 10 denne sesongen skal de avsløre A. I neste del av sesong 6 skal det skje et "time jump" der jentene er rundt 24 år. 

Har også hørt spekulasjoner om en sesong 8 som skal vise A og hans "versjon". 

Personlig tror jeg det er Wren, trodde det også før den spoileren, men håper å bli overrasket! 



Anonymous poster hash: c1c91...fe4
Skrevet

 

 

Whaaat? Enda en seson Joppi!

 

Da bler det ikke slutt med det første:)

 

Den bloggen skal jeg jammen inn å sjekke ut

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Gjør det! Leserne forteller sine teorier og det er så mye detaljer man ikke har lagt merke til! I tillegg er hun oppdatert med hva reggisøren legger ut av hint og ledetråder osv.

Hvilke andre serier ser du på Bustetroll?

Trenger noe mer å se på😉

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Skrevet

 

 

Whaaat? Enda en seson Joppi!

 

Da bler det ikke slutt med det første:)

 

Den bloggen skal jeg jammen inn å sjekke ut

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Gjør det! Leserne forteller sine teorier og det er så mye detaljer man ikke har lagt merke til! I tillegg er hun oppdatert med hva reggisøren legger ut av hint og ledetråder osv.

Hvilke andre serier ser du på Bustetroll?

Trenger noe mer å se på

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

 

Favorittene er:

PLL

One tree hill

Frustrerte fruer

The OC

Gossip girl

The secret life of the american teenager (MYE barnslig drama, men søt) 

 

Har aldri igjen funnet noen serier som kan måle seg. Har sett alle seriene 3 ganger, fordi jeg aldri finner noe nytt.. 

 

Andre som er bra men ikke like bra

 

The fosters

Switched at birth

Devious Maids

Orange is the new black

Så startet jeg å se tghe lying game. Begynte å like den litt, men ble litt skuffa da jeg etter flere uker fant ut at serien ikke var fullstendig.

 

Jeg er ikke særlig glad i krim eller vampyropplegg, så det blir bare fjortisserier her :P

 

Skrevet

 

 

 

 

Whaaat? Enda en seson Joppi!

 

Da bler det ikke slutt med det første:)

 

Den bloggen skal jeg jammen inn å sjekke ut

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Gjør det! Leserne forteller sine teorier og det er så mye detaljer man ikke har lagt merke til! I tillegg er hun oppdatert med hva reggisøren legger ut av hint og ledetråder osv.
Hvilke andre serier ser du på Bustetroll?

Trenger noe mer å se på

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Favorittene er:

PLL

One tree hill

Frustrerte fruer

The OC

Gossip girl

The secret life of the american teenager (MYE barnslig drama, men søt)

 

Har aldri igjen funnet noen serier som kan måle seg. Har sett alle seriene 3 ganger, fordi jeg aldri finner noe nytt..

 

Andre som er bra men ikke like bra

 

The fosters

Switched at birth

Devious Maids

Orange is the new black

Så startet jeg å se tghe lying game. Begynte å like den litt, men ble litt skuffa da jeg etter flere uker fant ut at serien ikke var fullstendig.

 

Jeg er ikke særlig glad i krim eller vampyropplegg, så det blir bare fjortisserier her :P

Haha, har sett alle utenom the fosters😜 og elsker de.

 

Liker heller ikke vampyrgreier, så har holdt meg borte fra vampire diaries.

 

Liker veldig godt revenge, ikke så "barnslig" men fremdeles veldig spennende.

Og suits som er enda mer "voksen".

 

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Skrevet

 

 

 

 

 

Whaaat? Enda en seson Joppi!

 

Da bler det ikke slutt med det første:)

 

Den bloggen skal jeg jammen inn å sjekke ut

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Gjør det! Leserne forteller sine teorier og det er så mye detaljer man ikke har lagt merke til! I tillegg er hun oppdatert med hva reggisøren legger ut av hint og ledetråder osv.
Hvilke andre serier ser du på Bustetroll?

Trenger noe mer å se på

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Favorittene er:

PLL

One tree hill

Frustrerte fruer

The OC

Gossip girl

The secret life of the american teenager (MYE barnslig drama, men søt)

 

Har aldri igjen funnet noen serier som kan måle seg. Har sett alle seriene 3 ganger, fordi jeg aldri finner noe nytt..

 

Andre som er bra men ikke like bra

 

The fosters

Switched at birth

Devious Maids

Orange is the new black

Så startet jeg å se tghe lying game. Begynte å like den litt, men ble litt skuffa da jeg etter flere uker fant ut at serien ikke var fullstendig.

 

Jeg er ikke særlig glad i krim eller vampyropplegg, så det blir bare fjortisserier her :P

Haha, har sett alle utenom the fosters😜 og elsker de.

 

Liker heller ikke vampyrgreier, så har holdt meg borte fra vampire diaries.

 

Liker veldig godt revenge, ikke så "barnslig" men fremdeles veldig spennende.

Og suits som er enda mer "voksen".

 

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Hvis du liker de seriene burde du også se Nashville, Friday Night Lights, Mistresses og Big Love

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Whaaat? Enda en seson Joppi!

 

Da bler det ikke slutt med det første:)

 

Den bloggen skal jeg jammen inn å sjekke ut

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Gjør det! Leserne forteller sine teorier og det er så mye detaljer man ikke har lagt merke til! I tillegg er hun oppdatert med hva reggisøren legger ut av hint og ledetråder osv.
Hvilke andre serier ser du på Bustetroll?

Trenger noe mer å se på

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Favorittene er:

PLL

One tree hill

Frustrerte fruer

The OC

Gossip girl

The secret life of the american teenager (MYE barnslig drama, men søt)

 

Har aldri igjen funnet noen serier som kan måle seg. Har sett alle seriene 3 ganger, fordi jeg aldri finner noe nytt..

 

Andre som er bra men ikke like bra

 

The fosters

Switched at birth

Devious Maids

Orange is the new black

Så startet jeg å se tghe lying game. Begynte å like den litt, men ble litt skuffa da jeg etter flere uker fant ut at serien ikke var fullstendig.

 

Jeg er ikke særlig glad i krim eller vampyropplegg, så det blir bare fjortisserier her :P

Haha, har sett alle utenom the fosters😜 og elsker de.

 

Liker heller ikke vampyrgreier, så har holdt meg borte fra vampire diaries.

 

Liker veldig godt revenge, ikke så "barnslig" men fremdeles veldig spennende.

Og suits som er enda mer "voksen".

 

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Hvis du liker de seriene burde du også se Nashville, Friday Night Lights, Mistresses og Big Love

Nashville og mistresses liker jeg også😁

Big love og friday night lights er notert👍🏽

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Skrevet

Jeg liker egentlig ikke vampyrer jeg heller, men The Vampire Diaries er fantastisk! Ble hektet fra første stund!! Så anbefaler å gi den en sjanse før du avfeier den ;-) Jeg også liker serier som Pretty Little Liars, One Three Hill, Gossip Girl og ting i den sjangeren der..

 

Anonymous poster hash: a52be...b3d

Skrevet

Tror det er jason

 

Anonymous poster hash: 62d15...d64

Skrevet

Jeg liker egentlig ikke vampyrer jeg heller, men The Vampire Diaries er fantastisk! Ble hektet fra første stund!! Så anbefaler å gi den en sjanse før du avfeier den ;-) Jeg også liker serier som Pretty Little Liars, One Three Hill, Gossip Girl og ting i den sjangeren der..

 

Anonymous poster hash: a52be...b3d

Må Muligens gi det en sjangse da😜

 

Anonymous poster hash: 5333c...001

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...