Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Mannen har gått og gledet seg til sex i hele dag. Jeg sa vi skulle ha, men jeg orker ikke. Har lagt på meg 10kg de siste 5 årene og tror det er derfor jeg ikke orker sex. Er 163 og veier 62 kg, fått tre barn.. Føler magen henger overalt. Mannen sier jeg er fin og sexy hele dagen, men det nytter ikke. Har lyst å ha sexlyst igjen! Prøvd å trene, det hjelper litt, men... Andre tips? Anonymous poster hash: a8084...221
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Er det fysisk eller psykisk du sliter? Hvis hodet ditt og følelsene vil, men ikke kroppen, altså at du ikke blir fysisk kåt, tror jeg litt på utsagnet "mye vil ha mer". Kjøp deg en god viberator, se deilige filmer eller les noe opphissende og ha mye sex alene. Sørg for å bli skikkelig kåt før du kommer, slik at kroppen din husker hvor godt det er å være opphisset. Parallellt med dette, må mannen din være flink til å få deg til å føle deg attraktiv og sexy, flørt og prøv å husk hvorfor og hva du tente på hos han en gang. Det finnes også et "program" hvor man skal gå så og så lenge uten samleie, men fortsatt gjøre andre ting med partner. Prøv å google. Hvis det er psykisk, altså at hodet og følelsene dine ikke ønsker sex, og derfor ikke blir fysisk kåt, bør du og mannnen kanskje se på hvorfor? Har dere det godt? Har du det godt med deg selv? Stress, angst, usikkerhet, vi damer har enormt mange faktorer som kan ødelegge sexlivet vårt. Lykke til Anonymous poster hash: 7a90d...225
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Lav selvtillit gjør mye med kroppen. Du må lære deg å like deg selv. Og lytt til mannen din, for ham er du nok veldig sexy uansett antall kilo. Her løste det seg først i år, etter 4 år sextørke (hadde sex bare 3-4 ganger i året) Jeg måtte lære meg å bli komfortabel med egen kropp... Anonymous poster hash: de14f...c5c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Stakkars mann Anonymous poster hash: b85e0...633
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Skaff deg en elsker. Det funka som juling her, jeg går rundt og er kåt støtt. At jeg fantaserer om elskeren mens mannen min og jeg har sex vet jo ikke han. Anonymous poster hash: 3517d...ae4
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 Skaff deg en elsker. Det funka som juling her, jeg går rundt og er kåt støtt. At jeg fantaserer om elskeren mens mannen min og jeg har sex vet jo ikke han. Anonymous poster hash: 3517d...ae4 Mest sannsynlig få mannen seg en elskerinne og. Får han ikke sex hjemme må han vel dyppe den ett annet sted, Anonymous poster hash: b85e0...633
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 Slutt på p-piller. Kjøp deg en vibrator. Gjorde susen her Anonymous poster hash: 2684f...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå