Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Fikk tilbud om drømmestudium fra i høst av..men da måtte vi flyttet alle 4 og det ville ikke samboer pga hans nye jobb her i byen. Største starter 1 klasse og har venner i nabolaget og mini skal snart i bhg. Takket nei og starter deltids med samme studie fra vinteren dersom jeg kommer inn. Søkte er semester i min by med et annet intr studie og idag fikk jeg avslag..var bare for et halvt år, men jeg hadde nesten begynt og glede meg og starte studentlivet. Alltid har noe kommet i veien for min vei til utdannelse og nå var det min tur. Anonymous poster hash: 71fa7...701
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Hadde dere ikke diskutert det på forhånd? Kan ikke du flytte alene da, og reise hjem i helgene? Jeg gjorde det, bodde vekke i to år. Funket fint det.... Anonymous poster hash: 81629...fd6
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Hadde dere ikke avklart dette før du søkte skoler? Anonymous poster hash: 72057...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå