Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 som gjør at dere har plass til alt ? Anonymous poster hash: 1a9c2...0ce
Villbringebringebær Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Jeg har vaskerom rett ved gangen som også har egen inngang om barnet er ekstra grisete. Gjør ikle at vi har mer plass, men gjør meg mer lykkelig! Så slipper vi jo vaskemaskin og alt tøy på badet:) Har også kjølerom på kjøkkenet og det er veldig deilig selvmord et heller ikke sparer plassen...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Vi har skittentøyssjakt på badet. Alt skittentøyet kastes rett ned på vaskerommet 👍🏻 Anonymous poster hash: 6b2f7...1eb
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 Jeg har vaskerom rett ved gangen som også har egen inngang om barnet er ekstra grisete. Gjør ikle at vi har mer plass, men gjør meg mer lykkelig! Så slipper vi jo vaskemaskin og alt tøy på badet:) Har også kjølerom på kjøkkenet og det er veldig deilig selvmord et heller ikke sparer plassen... Liiiitt kjipt med det selvmordet da... Anonymous poster hash: a7f13...fd9
oslofrk Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 (endret) Barneklær på badet 😜 gjør det lett for den som står opp med minste. Endret 29. juli 2015 av oslofrk
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #6 Skrevet 29. juli 2015 Klesskap og kommoder på vaskerommet - slipper å fly rundt med klesbunker.. Anonymous poster hash: f90d6...448
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #7 Skrevet 29. juli 2015 Jeg har vaskerom rett ved gangen som også har egen inngang om barnet er ekstra grisete. Gjør ikle at vi har mer plass, men gjør meg mer lykkelig! Så slipper vi jo vaskemaskin og alt tøy på badet:) Har også kjølerom på kjøkkenet og det er veldig deilig selvmord et heller ikke sparer plassen... Liiiitt kjipt med det selvmordet da... Anonymous poster hash: a7f13...fd9 😂 Anonymous poster hash: 6ea7a...3ad
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #8 Skrevet 29. juli 2015 Skyvedører under de lavere delene av skråtaket, slik at det blir skap/ kott der. Hyller over døråpningene til bøker, spill ol. Hyller oppunder taket på vaskerommet til ting vi bruker sjelden. Møbler med oppbevaringsfunksjoner: Sittebenk til gang og bad med oppbevaringskurver, sovesofa i kjellerstua med plass til sengetøy mm, puffer til barnerommene som også er oppbevaringskasser, skuffer under sengene, bokhylle på kjøkkenet til kokebøker. Smale kommoder som passer inn i små kroker. Anonymous poster hash: 712a5...e75
labine Skrevet 29. juli 2015 #9 Skrevet 29. juli 2015 Eget vaskerom med flere skittentøysdunker slik at jlærne sorteres med en gang de kommer dit ☺ mye enklere å sette på en vaske raskt da
Villbringebringebær Skrevet 29. juli 2015 #10 Skrevet 29. juli 2015 Jeg har vaskerom rett ved gangen som også har egen inngang om barnet er ekstra grisete. Gjør ikle at vi har mer plass, men gjør meg mer lykkelig! Så slipper vi jo vaskemaskin og alt tøy på badet:) Har også kjølerom på kjøkkenet og det er veldig deilig selvmord et heller ikke sparer plassen... Liiiitt kjipt med det selvmordet da... Anonymous poster hash: a7f13...fd9 Ja det var litt leit, spesielt siden det var et uaktsomt selvmord
Gjest Antarctica Skrevet 29. juli 2015 #11 Skrevet 29. juli 2015 Lagerplass under trapper Hul "benk" i gangen der man sitter og snører skoa Klesskap på alle soverom Stor garderobe med forheng i enden av en gang der vi hadde "dødt areal"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå