Gå til innhold

Har ca sånn mage. Kan jeg gå i magetopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min er en del brunere men ellers nesten lik:)

Anonymous poster hash: d3903...bec

Endret av Kira bjeffer
Link fjernet fra innlegget da dette er bilde av en privatperson
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lyst har du lov!:)

Anonymous poster hash: 1f55b...8f5

Skrevet

Selvfølgelig! Din kropp,du bestemmer

Anonymous poster hash: 1e122...c60

Skrevet

Det synes jeg. Ihvertfall hvis du er litt brunere. God sommer ☀️

Anonymous poster hash: a173d...bd2

Skrevet

Hadde jeg aldri gjort om jeg hadde sånn mage.. Ikke ellers heller, ser rimelig harry ut.

Anonymous poster hash: 159fb...203

Skrevet

Du kan hva du vil!

Men jeg syntes det ser helt forferdelig ut!

Skrevet

Nei! Jeg er sikkert 20 kg lettere enn deg og jeg går ikke i magetopp engang..

Anonymous poster hash: e29fb...c26

Skrevet

INGEN kler magetopp! Det er 80-talls!

Anonymous poster hash: 59a4f...f41

Skrevet

Det kommer vel an på hvor gammel du er.. mine øyne altså. Jeg har flat mage, men ville aldri i verden vurdert å gå med magen bar i offentlighet..bortsett fra på stranda. Jeg er 40 år da. I tenårene viste jeg også frem magen, i 80-årene, sist gang det var in :-)

Skrevet

Kan ikke komme på en eneste god grunn til å gå med magetopp uansett hvordan magen ser ut jeg....

Er man over 17 år går man ikke med magetopp vel?

Anonymous poster hash: c3595...ba5
Skrevet

Ideelt sett burde ingen gå i magetopp. Noe så harry og vulgært. De som er på moten nå er uformede oppe og så er det bar mage. Det vil si at toppen viser ingen former da den er løs oppe, mens magen vises. Hvilken mann vil se 10 cm stripe med mage og synes det er fint?

Anonymous poster hash: 11b55...e94
Skrevet

Jeg er 28 og går med magetopp. Men er den så kort som på dette bildet ville jeg brukt bukse/shorts som var høyere i livet

Skrevet

Det kommer vel an på hvor gammel du er.. mine øyne altså. Jeg har flat mage, men ville aldri i verden vurdert å gå med magen bar i offentlighet..bortsett fra på stranda. Jeg er 40 år da. I tenårene viste jeg også frem magen, i 80-årene, sist gang det var in :-)

Sist gang det var in i 80-årene? Synes det har vært vanskelig flere somre på rad nå å finne klær som dekker magen. Alt er superkort og gjennomsiktig, kjipt for meg som er superprippen i klesveien

Anonymous poster hash: f8c6f...4c3

Skrevet

Sist gang det var in i 80-årene? Synes det har vært vanskelig flere somre på rad nå å finne klær som dekker magen. Alt er superkort og gjennomsiktig, kjipt for meg som er superprippen i klesveien

Mulig jeg ikke følger helt med i timen, men jeg kan ikke huske å ha lagt merke til at magetopper har vært inne i motebildet de siste 25 årene. Jeg har aldri hattb problemer med å finne noe som dekker magen altså..

Skrevet

INGEN kler magetopp! Det er 80-talls!

Anonymous poster hash: 59a4f...f41

Det var da på nittitallet at alle viste magen.

Anonymous poster hash: 731ce...633

Skrevet

Hehe, kanskje vi skal begynne å høre på Spice Girls igjen også ;)

Anonymous poster hash: c3595...ba5
Skrevet

Ingen kan gå i magetopp! !!

Anonymous poster hash: b24d5...201

Skrevet

Jeg liker ikke magetopper generelt. Men synes at de eneste som er litt fine med det er de som har flate/veltrente mager og smale liv. Jeg har ingen av delene og kunne aldri gått i magetopp

Anonymous poster hash: 20a87...dd0

Skrevet

Jeg syns ikke det! Hadde jeg sett deg hadde jeg tenkt at du ikke kunne å kle deg etter kroppen. Du skal ha ganske veltrent mage for å kunne ha magetopp, til og med da er det mange som ikke burde ha det... Og vise strekkmerker og fett sånn syns jeg rett og slett ikke er pent, brun eller ei...

Anonymous poster hash: fffe9...41f

Skrevet

Nei. Du tuller..ingen som er såpass overvektig viser seg offentlig slik

Anonymous poster hash: f7153...408

Skrevet

Mulig jeg ikke følger helt med i timen, men jeg kan ikke huske å ha lagt merke til at magetopper har vært inne i motebildet de siste 25 årene. Jeg har aldri hattb problemer med å finne noe som dekker magen altså..

Det var inne en periode når jeg var rundt 10 tipper jeg. Spicegirlstida ca! Er 26 nå. Og har vært noen år nå, 2-3 hvor det har vært mye! Litt ulike former og fasonger, men likevel magetopp!

Anonymous poster hash: fffe9...41f

Skrevet

Ingen burde gå i magetopp. Enten de veier 50 ,70 eller 90 kilo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...