Gå til innhold

Sukrin gold vs sukrin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen?

Anonymous poster hash: 5ffaa...224

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukring gold smaker litt malt syns jeg. Det er dessuten mer karbohydrater/kalorier i den. Den fungerer som erstatter for brunt sukker etter min mening, og det er ikke noe jeg bruker ofte i alle fall.

Skrevet

Jeg bruker hovedsaklig sukrin gold som sukker-erstatter da den ikke gir den litt bitre ettersmaken jeg synes vanlig sukrin kan gi. Men ja, som nevnt over, den skal vel hovedsaklig erstatte brunt sukker.
Det kan ikke være snakk om særlig mange fler kcal/karbohydrater i sukrin gold vil jeg tro, da begge produkter er så og si kcal-frie (men er på ferie så får ikke sjekket ;) )

Anonymous poster hash: 34ae1...46f
Skrevet

Takk for svar dere:) skal mekke peanøttsmør av peanøttmel og sukrin. Oppskriften anbefaler sukrin gold så da bør jeg vel gå for det?

HI

Skrevet

Gold 2,9 g vanlig 0 g, om du tenker på de karbene som påvirker blodsukkeret.

Vanlig sukrin har en metallisk ettersmak.

Gold litt maltaktig.

Synes det fungerer best om jeg blander litt ulike typer. Bruker også tagatesse og stevia.

Hva skal du bruke det til?

Anonymous poster hash: cfb5f...53c

Skrevet

Takk for svar dere:) skal mekke peanøttsmør av peanøttmel og sukrin. Oppskriften anbefaler sukrin gold så da bør jeg vel gå for det?

HI

Det hadde jeg gjort iallefall. Evt blande ulike typer. Funker feks å blande sukrin og stevia for å slippe ettersmaken, men jeg synes det er vanskelig å "dosere" stevia.

Anonymous poster hash: 34ae1...46f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...