Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Har brukt en del ibux og paracet(uten virkning i det siste!)og nå har jeg gått fjerde dagen med dundrende hodepine...har hodepine ofte, men ikke slik!Kan det være pga jeg plutselig sluttet med tabletter?? Anonymous poster hash: 9aff5...460
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Har brukt en del ibux og paracet(uten virkning i det siste!)og nå har jeg gått fjerde dagen med dundrende hodepine...har hodepine ofte, men ikke slik!Kan det være pga jeg plutselig sluttet med tabletter?? Anonymous poster hash: 9aff5...460 Tror en neppe kan bli så fort avhengig av smertestillende? Og ikke noe så simpelt som Paracet og Ibux? Jeg bruker sterkere smertestillende veeeeldig mye, og kan oftest bli resisdent mot virkingene, pga mye bruk av det fra før av. Om det ga deg noe svar.. oO Ikke noe influensa på gang der da? Anonymous poster hash: 6429a...5e6
Zalosalutt Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Om du har brukt smertestillende jevnlig over lengre tid kan det tenkes at du har en medikamentutløst hodepine! Bit tena sammen og unngå smertestillende den neste uka, det kan virke som om du har hatt et overforbruk.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 Har brukt det over år!😬bortsett fra ifjor når jeg var gravid........ Anonymous poster hash: 9aff5...460
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 Har brukt en del ibux og paracet(uten virkning i det siste!)og nå har jeg gått fjerde dagen med dundrende hodepine...har hodepine ofte, men ikke slik!Kan det være pga jeg plutselig sluttet med tabletter?? Anonymous poster hash: 9aff5...460 For mye paracet kan gi hodepine, tror det står under bivirkninger Anonymous poster hash: ed3e6...021
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #6 Skrevet 29. juli 2015 Har brukt en del ibux og paracet(uten virkning i det siste!)og nå har jeg gått fjerde dagen med dundrende hodepine...har hodepine ofte, men ikke slik!Kan det være pga jeg plutselig sluttet med tabletter?? Anonymous poster hash: 9aff5...460 Tror en neppe kan bli så fort avhengig av smertestillende? Og ikke noe så simpelt som Paracet og Ibux? Jeg bruker sterkere smertestillende veeeeldig mye, og kan oftest bli resisdent mot virkingene, pga mye bruk av det fra før av. Om det ga deg noe svar.. oO Ikke noe influensa på gang der da? Anonymous poster hash: 6429a...5e6 Paracet er ikke simpelt, og kan gi ganske mange bivirkninger Anonymous poster hash: ed3e6...021
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #7 Skrevet 29. juli 2015 Ja, det er mulig at det er en form for medikamentindusert hodepine. Anonymous poster hash: 25338...2f1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #8 Skrevet 29. juli 2015 Tviler på at du får hodepine grunnet svake tabeletter som man kan sammenligne med sukkertøy! Her går jeg på tramadol og kortison daglig grunnet fibromyalgi. Hvis jeg ikke tar de en dag da kan jeg bli dårlig men ikke fordi du kutter ut sukkertøy som ibux og paracet. Anonymous poster hash: 62d67...c32
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #9 Skrevet 29. juli 2015 Tviler på at du får hodepine grunnet svake tabeletter som man kan sammenligne med sukkertøy! Her går jeg på tramadol og kortison daglig grunnet fibromyalgi. Hvis jeg ikke tar de en dag da kan jeg bli dårlig men ikke fordi du kutter ut sukkertøy som ibux og paracet. Anonymous poster hash: 62d67...c32 Du har da virkelig ikke peiling! Paracet og ibux kan ha store bivirkninger, særlig hvis man tar det i årevis, noe som IKKE er bra i det hele tatt. Anonymous poster hash: af38e...301
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #10 Skrevet 29. juli 2015 Tviler på at du får hodepine grunnet svake tabeletter som man kan sammenligne med sukkertøy! Her går jeg på tramadol og kortison daglig grunnet fibromyalgi. Hvis jeg ikke tar de en dag da kan jeg bli dårlig men ikke fordi du kutter ut sukkertøy som ibux og paracet. Anonymous poster hash: 62d67...c32 Sukkertøy faktisk. Du har virkelig ikke peiling du Anonymous poster hash: ed3e6...021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå