Gå til innhold

Lettere å bli gravid etter en abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg må gå igjennom en abort om 2 uker og dette er ikke noe vi ønsker men dessverre må gjøre. 
Derfor lurer jeg på om man kan bli fortere gravid etter en abort? Syns å huske at jeg har lest noe om dette tidligere, men usikker på om dette kun gjelder ved en spontanabort og ikke ved medisinsk/kirurgisk. 

Vet også at jeg kommer til å blø i en ukes tid, kan dette regnes som en vanlig mens mtp eggløsning? 

Håper på litt hjelpende svar :) 

Anonymous poster hash: 1d3ac...7b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil ha forhøyet hcg i kroppen en stund, det kan for noen øke sjansene for ny graviditet.

Om du er kommet så langt i svangerskapet at du vet om medisinske årsaker til at aborten må utføres, er det antagelig ikke tilrådelig å bli gravid helt med en gang, men å vente i minst en syklus. Snakk med legene dine.

Anonymous poster hash: 4efbe...d85
Skrevet

Du vil ha forhøyet hcg i kroppen en stund, det kan for noen øke sjansene for ny graviditet.

Om du er kommet så langt i svangerskapet at du vet om medisinske årsaker til at aborten må utføres, er det antagelig ikke tilrådelig å bli gravid helt med en gang, men å vente i minst en syklus. Snakk med legene dine.

Anonymous poster hash: 4efbe...d85

HI her. 

Er bare 5 uker på vei så har fått beskjed om å kunne prøve med en gang blødningen er ferdig etter aborten.

Anonymous poster hash: 1d3ac...7b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...