Gå til innhold

Ville du leid leilighet med bittelite bad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal leie ut, men badet er så lite. Det er toalett og dusj og vask og speil. Men det er bare plass til å stå å tørke seg/snu seg rundt. Ellers er det stor stue og stort soverom og gang + bod. Vurderer å bygge ut badet, men per idag blir det for kostbart.

Anonymous poster hash: aa602...8fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det da jeg var ung og singel, hadde ikke gjort det nå som gift og med barn.

Anonymous poster hash: 2347c...206
Skrevet

I ei lita leilighet ville eg sette pris på at ikkje plassen var kasta bort på å lage dansegolv av badegolvet. Er det plass til å stå og pusse tenner utan at rumpa lagar avtrykk i veggen er eg happy.

Skrevet

Vi leier ut med lite bad. Ok for en person.

Anonymous poster hash: 2cf50...370

Skrevet

Jeg, sambo og minstejenta på 3 bor i et hus med et lite bad. Sånn typ; veldig lite. Dusjen er ganske stor, men tar nesten halve badet. Man kan stå foran vasken og snu seg rundt uten problem - men ikke noe mer. 

Vi klarer oss fint og har uansett planer om å gjøre badet større når jeg er ferdig med utdanningen men et lite bad er ikke noe jeg hadde klaget på hvis jeg skulle leid heller.

Skrevet

Så bra da. Vi har bodd der selv med to barn, mens vi pusset opp resten av huset. Gikk greit siden det var for en periode.

Leiligheten er stor og lys ellers. Da venter vi med badet til økonomien er litt romsligere.

HI

Anonymous poster hash: aa602...8fe

Skrevet

Vi har lite bad, er ikke noe problem det, resten av leiligheten er mye viktigere for oss. Eneste er at vi gjerne skulle hatt badekar siden minsten elsker å bade, men stort bad uten badekar eller lite bad uten badekar blir ett fett for oss. ;)

Anonymous poster hash: 51d08...0fb
Skrevet

Så lenge det er plass til vaskemaskin/tørketrommel en annen plass hadde det vært helt greit.

Anonymous poster hash: b1690...a4b
Skrevet

Vi bor i et hus med TO små bad. Veldig små, men det ene er noe større enn du nevner, det har vi akkurat plass til et lite stellebord på (men det er skikkelig knapt om plassen da). Det er ingen drømmebad, men resten av huset er mye viktigere. Hadde leiligheten vært flott og passende ellers, ville jeg ikke brydd meg om at badet var lite. 

Vel og merke at vaskemaskinen hadde hatt plass annet sted enn på kjøkkenet. 

Anonymous poster hash: 0594e...d21
Skrevet

Jeg har gjort det i tre år og gleder meg til jeg flytter. Det er ikke noe greit når man har barn, faktisk ikke greit når man er alene heller, men det går jo. Her tar dusjen sikkert halve badet, og yttergangen har et "innhuk" i badet. Utrolig lite praktisk løsning. Har ikke plass til noe annet enn tannbørste/tannkrem, dassrull og dusjting der inne.

Anonymous poster hash: 4a923...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...