mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Dere som har barn med utfordringer som medfølger Sinneutbrudd ... Når min blir så sinna at han sparker i veggen , tramper i trappa, eller sparker i døra.. Da må han holdes så han ikke gjør skade på seg selv eller inventar. Det er så grusomt når slikt skjer, forholder meg rolig og holder ikke hardt. Likevel føler jeg meg som verdens verste mor. Barnet blir fortvilet , men forstår etter utbruddet. Vi snakker rolig sammen etterpå og ordner opp, men er uendelig vondt ... Noen her som opplever slikt?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Føler med deg, det må være vanskelig å håndtere. Syns det høres ut som du er flink :-) Anonymous poster hash: 7274f...eeb
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Dere som har barn med utfordringer som medfølger Sinneutbrudd ... Når min blir så sinna at han sparker i veggen , tramper i trappa, eller sparker i døra.. Da må han holdes så han ikke gjør skade på seg selv eller inventar. Det er så grusomt når slikt skjer, forholder meg rolig og holder ikke hardt. Likevel føler jeg meg som verdens verste mor. Barnet blir fortvilet , men forstår etter utbruddet. Vi snakker rolig sammen etterpå og ordner opp, men er uendelig vondt ... Noen her som opplever slikt? Høres ut som han trenger hjelp til å takle sinnet sitt...-Litt annen hjelp enn du kan tilby ham nå.... Anonymous poster hash: b8446...bf3
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2015 Han får hjelp... Vi opplever desverre fortsatt slike utbrudd innimellom . Det jeg tar med meg er at etter ett utbrudd er han den samme gode , snille gutten igjen. Han kan bare ikke alltid styre det. Vi må jo bare takle slikt, og vi takler det. Noen ganger er det bare ekstra tungt, man føler seg som verdens verste. Meningen med innlegget var å kanskje høre erfaringer fra andre foreldre i samme situasjon . Man føler seg noen ganger litt alene...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Det er virkelig ikke lett.... Anonymous poster hash: f4fb5...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå