Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Jeg spurte her om dagen og fikk mange tips Men kan dere skrive hva som kan være lurt å lese om? Hva diskuteres rundt omkring? Bør jeg lese meg opp om politikk, eller er historie "viktigere"? Geografri? Litteratur? Jeg snakker generelt allmennkunnskap, jeg trenger påfyll av det meste. Hvor ville du startet om du var like stakkarslig som meg ? :/ Anonymous poster hash: c6c6c...b0a
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Hva syns du er interessant, da? Historie og geografi liker jeg, men plager meg veldig at hver gang noen diskuterer politikk så sitter jeg der som en dum ape og ikke sier et ord :/ Anonymous poster hash: c6c6c...b0a
Gjest Antarctica Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 Hva syns du er interessant, da?Historie og geografi liker jeg, men plager meg veldig at hver gang noen diskuterer politikk så sitter jeg der som en dum ape og ikke sier et ord :/ Anonymous poster hash: c6c6c...b0a Politikk henger sammen med historie og geografi! I veldig stor grad, faktisk. Hva med å spørre "kan du gi meg litt historisk bakgrunn for den politiske konflikten dere snakker om nå, for jeg merker at jeg kjenner bakgrunnen for dårlig?"
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 Vet ikke om du liker quiz, men jeg brukte ulike quiz (både på internett og det påskeheftet mormor fikk med Hjemmet etc) og om jeg ikke visste svaret på noe googlet jeg, så fant jeg svaret OG fikk lest litt om det. Allmennquiz har mye "basic" i seg som kan være fint å ta med seg videre. Skal sies at jeg gjorde dette fordi jeg begynte i ny jobb der quiz i lunsjen var noe alle jublet over, og jeg ville ikke sitte taus i et hjørne Det økte nå uansett allmennkunnskapen også, selv om enkelte spørsmål er umulig (likevel er det alltid en som kan svaret. irriterende!) Anonymous poster hash: 4b358...f68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå