Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Jeg, barnet og samboer flyttet hit vi bor nå for 6 mnd siden. Det har vært veldig mye reiser, besøk og styr, og naboene er aldri ute, så det har ikke vært mulig å bli kjent med noen. Igår tok jeg med datteren min på lekeplassen, som ligger ett stykke unna der vi bor. Der var det noen barn, fra kanskje 2 til 10 år, som lekte sammen. Datteren min syns ikke det var noe stas å være på lekeplassen, så jeg sa at hun kunne spørre om hun fikk være med de andre barna å leke. Hun var litt redd først, men turte å gå bort å spørre. Da fikk hun slengt i fleisen at de vil helst være i fred, og datteren min fikk ikke være med på lek. Kan hende jeg er svært hårsår, men jeg fikk lyst å ta de svartingene å sende de tilbake til krig og faenskap. Dette får jeg nok reaksjoner på, men så sint er jeg. Hvem stenger ute barn fra lek?! Min datter er oppdratt til at hun skal involvere alle i lek og ikke la noen gå alene... Anonymous poster hash: 1a697...9e6
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Og du tror at dette ikke kunne skjedd med etnisk norske barn? Var foreldrene til stede? Tror du dine barn alltid oppfører seg like bra når du ikke ser på? Håper du er et troll! Anonymous poster hash: b2d05...505
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Jeg er ikke ett troll. Jeg er en overbeskyttende, aggressiv og manipulerende kvinne. Utad, er jeg helt normal, kun sint når det er grunn til det og svært hyggelig. Anonymous poster hash: 1a697...9e6
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 Mine barn er oppdradd til å ikke kalle andre svartinger, ikke å dra alle under en kam og ikke minst, ønske å sende andre barn til land der krigen herjer. At barn gjorde dette, ja det er sånn barn kan finne på å gjøre! ALLE barn kan faktisk finne på å gjøre det, ikke bare "svartinger". At DU som "voksen" skriver som du gjør nå er bare trist og kunnskapsløst. Du er sikkert et troll som bare er ute etter å provosere, men sånne ytringer er ikke til å tulle med! Anonymous poster hash: 6157e...93a
Gjest Antarctica Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 Tror du får jobbe litt med dine sosiale og kommunikative evner. Så skal du se det blir lettere for din datter også. Man trenger rollemodeller i sosialt samspill også, og "gå bort og lek med de der, selv om du ikke kjenner dem" er vel litt avleggs?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #6 Skrevet 29. juli 2015 Fru Åsta...? Anonymous poster hash: 9f75e...a2f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #7 Skrevet 31. juli 2015 Skjønner deg godt... Anonymous poster hash: d2837...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå