Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 går 2. året master helsefag! Skulle melde meg opp på studentweb, godkjente plan og det står emne vi skal ha høst 2015, men så står det også ved siden av og på Mail jeg fikk: er ikke oppmeldt i noen emner og at påmelding og vurdering til dette emnet gjøres ved henvendelse til studiet???? Hva skjer?? Anonymous poster hash: 0f526...0a1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 går 2. året master helsefag! Skulle melde meg opp på studentweb, godkjente plan og det står emne vi skal ha høst 2015, men så står det også ved siden av og på Mail jeg fikk: er ikke oppmeldt i noen emner og at påmelding og vurdering til dette emnet gjøres ved henvendelse til studiet???? Hva skjer?? Anonymous poster hash: 0f526...0a1 Dytt Anonymous poster hash: 0f526...0a1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Det er ikke sikkert man får planen for studiet før studiestart. Fikk hvertfall jeg beskjed om, fikk samme beskjed (ingeniørstudie), men ta en telefon til servicetorget på ditt universitet og hør husker ikke helt hva damen sa, men hun sa det ikke kom opp at jeg var meldt opp i emnene før i august. Ville tatt en telefon for sikkerhets skyld. Anonymous poster hash: a8911...d44
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 fikk det samme ved uia i fjor, og det var riktig hvis du er usikker så er det bare å ringe å høre. Du har uansett god tid til å få fikset dette Anonymous poster hash: e42fa...96b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå