Gå til innhold

Dere som har tre barn. Hvilken bil har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får snart tvillinger og må da bytte ut bilen vår. Trenger en bil me plass til tre seter. Helst 3 isofix fester, men ka være to så lenge det er plass til tre seter.

Noen som har erfaring og vil komme med råd?

Anonymous poster hash: 86fdb...680

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ford S-max!

Anonymous poster hash: 53bfb...66a

Skrevet

Ford S-max!

Skrevet

Venter vår tredje nå i disse dager og har kjøpt VW Touran. Veldig fornøyd med den, tre hele seter bak og mulighet for syv-seter også om ønskelig. Godt og romslig bagasjerom, og god å kjøre👍

Anonymous poster hash: 4c9d9...626

Skrevet

Peugeot 5008. Veldig fornøyd. Sju seter. Isofix i alle tre setene bak og det er enkeltseter.

Anonymous poster hash: 31b08...cb6

Skrevet

Den nyeste Opel zafira. Har også tvillinger. Veldig fornøyd

Anonymous poster hash: 62ef1...357

Skrevet

Da vi hadde 3 barn kjørte vi en Peugeout 307sw.

Veldig god å kjøre, tre separate seter bak så det var plass til tre barneseter, var aldri noe galt med den heller.

Nå har vi 4 barn og en Ford S-max, ikke like fornøyd med den. Den er ikke like god å kjøre, den har vært på verksted mange ganger (motoren løsnet fra festene sine, turboen røyk, aircondition røyk osv. Noe gikk på nybilgarantien de første 4 årene, men det har vært noe nå etterpå også. Kommer ikke til å denne type bil igjen.

Anonymous poster hash: 8a8ad...339
Skrevet

Peugeot 5008. Veldig fornøyd. Sju seter. Isofix i alle tre setene bak og det er enkeltseter.

Har denne vi også. Veldig fornøgd og syns vi får meir for pengane enn f.eks Ford s-max. Skulle vi valgt om att ville eg gått for samme, men med skyvedør...

Skrevet

Ford S Max. Kjempefornøyd!

Anonymous poster hash: a72d0...2d0

Skrevet

Har Volvo v50, men en bakovervendt og to fremover

Anonymous poster hash: 610ef...f3a

Skrevet

Volvo xc90. Går tre bakovervendte seter ved siden av hverandre.

Skrevet

Har denne vi også. Veldig fornøgd og syns vi får meir for pengane enn f.eks Ford s-max. Skulle vi valgt om att ville eg gått for samme, men med skyvedør...

Ja, den er jo egentlig identisk med s-Max. Vi prøvekjørte begge. Synes Peugeot hadde bedre kjørecomfort og var mer oversiktlig for fører. Vi er ikke så opptatt av å ha dyr og fancy bil, men st den er trygg og praktisk.

Skrevet

Toyota Verso. 7-seter. Plass til tre bakovervendte barneseter bak/1bakovervendt og to beltestoler. Alt ettersom 😊

Anonymous poster hash: d28ac...55a

Skrevet

Ford Mondeo, trangt bak, men det går.

Anonymous poster hash: 9e074...af3

Skrevet

Har også Peugeot 5008, veldig fornøyd med den ☺

Skrevet

VW multivan

Er kjempe fornøyd med den. 7 veldig gode seter. 2 stk pilot seter foran, 2 stk pilot seter med isofix på rad 2 og 3 seter sofa på rad 3

Anonymous poster hash: d0bdb...a52

Skrevet

Volvo v70. Får ikke plass til alle 3 setene bak da, britax setet til mellomste er enormt. Har bestilt nytt sete, så blir spennende om det passer bedre.

Foreløpig sitter eldste foran i beltestol, det er fint plass til 1 voksen bak.

Anonymous poster hash: 3545e...f40

Skrevet

Ford galaxy 👍 veldig fornøyd, 2 bakovervendt og en i beltestol. Og fikk selv testet ut et ab setene bakerst i sommer, satt helt greit.

Skrevet

VW multivan

Er kjempe fornøyd med den. 7 veldig gode seter. 2 stk pilot seter foran, 2 stk pilot seter med isofix på rad 2 og 3 seter sofa på rad 3

Anonymous poster hash: d0bdb...a52 [/quote

Akkurat det samme har vi😆 Vi har fire barn nå, men hadde denne da vi hadde tre barn også. Veldig fornøyd med denne bilen. Kunne aldri ha byttet til s-max eller dissa "andre småbilene". Barnevogna har jeg aldri lagt sammen, bare kjører den inn å setter på bremsen. Ski, kjeller og akebrett er bare å putte inn. For ikke å snakke om ferieoppakking😂

Anonymous poster hash: 34b47...e84

Skrevet

VW multivan

Akkurat det samme har vi😆 Vi har fire barn nå, men hadde denne da vi hadde tre barn også. Veldig fornøyd med denne bilen. Kunne aldri ha byttet til s-max eller dissa "andre småbilene". Barnevogna har jeg aldri lagt sammen, bare kjører den inn å setter på bremsen. Ski, kjeller og akebrett er bare å putte inn. For ikke å snakke om ferieoppakking😂

Jeg er veldig fornøyd, vi har 3 barn nå, 2 tenåringer og 1 i barnehage alder. Og blir en nr 4 når alt klaffer. Ulempen med mange av småbilene er at det er ubehagelig for store barn i baksete, det er en bekymringer vi ikke trenger å tenke på lenger, her sitter alle kjempe godt på lange bilturer. Kan glatt fylle bilen med 7 voksne menn, bagasje og alle sitter som konger :-)

Anonymous poster hash: d0bdb...a52

Skrevet

De peugeotene jeg finner har 1.6l. Er de litt "treige" når bilen er fullastet med barn og bagasje? Bor en plass med mye fjell og bakker rundt meg.

HI

Skrevet

De peugeotene jeg finner har 1.6l. Er de litt "treige" når bilen er fullastet med barn og bagasje? Bor en plass med mye fjell og bakker rundt meg.

HI

Har ikke hatt problemer med det, du får prøvekjøre å se.

Skrevet

VW multivan

Hele kjelleren også, altså? Unnskyld, jeg bare måtte. En trykkfeil som ble morsom. 😉

Skrevet

Hvordan er bagasjerommet i denne? :)

Skrevet

Vi venter nr 4, men må ha pute til 9åringen, recarosetetil 5åringen og babysete til minste som kommer.

Hun på 15 sitter helt bak når hun er her.

Vi kjøpte nå 7-seter.

Volvo xc 90

God plass til alle pluss vogn. (Og hundeburet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...