Gå til innhold

Noen som driver med lønn evt NAV her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fastlønn, ble trukket 5 uker ferie i juni. Er nå 50% sykemeldt og har hatt 2 uker ferie. Krysset av for ferie på sykemeldingen. Arbeidsgiver lønner meg, får refusjon fra NAV. På neste lønn, vil jeg få full lønn eller bli trukket for 2 uker? Ble usikker siden jeg allerede har blitt trukket, blir det riktig om jeg trekkes mer? Forklar gjerne :)

Anonymous poster hash: 80dad...723

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal få lønn fra arbeidsgiver, men de får ikke refusjon for de dagene. Det gjøres utrolig mye feil her, så pass på!

Anonymous poster hash: 6d251...792

Skrevet

Ok, så jeg skal ha full lønn som vanlig siden jeg allerede er trukket for ferie? Det var det jeg trodde men ble usikker. Man skal jo ikke få sykepenger i ferien.

Skrevet

Ok, så jeg skal ha full lønn som vanlig siden jeg allerede er trukket for ferie? Det var det jeg trodde men ble usikker. Man skal jo ikke få sykepenger i ferien.

Du får ikke sykepenger nei, men du har alt trukket for ferien og skal dermed ha lønn.

Skrevet

Du får ikke sykepenger nei, men du har alt trukket for ferien og skal dermed ha lønn.

Ok, takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...