Gå til innhold

Basebarnehage og 11 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om barn på 11 mnd som begynner i Basebarnehage får tettere oppfølging enn de andre barna? Ser ikke for meg at barnet er trygt når det skal gå sammen med store barn og selv ikke snakker eller går.

Anonymous poster hash: cf9b4...350

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den barnehagen min gikk i. Var de en base med 3 team. De minste var sammen på ett tram, 3-5 på ett team. De hadde alle førskolebarna i hele barnehagen på samme base. Så de minste var skjermet helt fra de andre. Hvordan andre barnehager gjør det vet jeg ikke

Anonymous poster hash: dbd0d...05b

Skrevet

Vår eldste starter i basebarnehage da hun var på samme alder. Har aldri hatt barna i annen barnehage, så vet derfor ikke om det er noe forskjell. Men vi var veldig fornøyd med hennes innkjøring.

Hun hadde stor glede av de eldre barna, de største jentene var fantastiske mot de minste. Hun lærte fort av å se på dem, høre på dem og leke med dem. Vi var like fornøyde da lillebror startet.

Anonymous poster hash: 1ef80...2b4

Skrevet

Dessverre ingen positiv opplevelse av basebhg. Følte barnet "druknet". Færre voksne enn i avd.bhg.

Anonymous poster hash: 9f287...02f

Skrevet

Datteren min har gått i basebarnehage. Begynte da hun var 14 måneder.

Var 2 ped.ledere på hver avdeling (ped.leder 1 og ped.leder 2). En bsrnevernspedagog eller spes.ped på hver avdeling. Resten var barne-og ungdomsarbeidere.

5 ansatte på hver avdeling. 4 avdelinger med 60 barn tilsammen.

Var utrolig fornøyd med barnehagen. Nok voksne, mye utetid og aktiviteter, god oppfølging og godt samarbeid med oss foreldre.

Sluttet pga. flytting da barnet var 4 år.

Anonymous poster hash: 95164...287

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...