Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 og som legger det ut på Facebook hele tiden - med barn som er overvektige - det reagerer jeg litt på i mitt stille sinn. Har egoismen tatt litt for mye overhånd? (Selvfølgelig en nyansert sak, men må innrømme at jeg tenker over det). Anonymous poster hash: 70955...762
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Forskere konkluderer med at mennesker som legger ut treningsstatuser i sosiale media hele tiden er narsissister. Ikke bra. Mest latterlige jeg ser er skrytestatuser om trening, eller skryting generelt... Anonymous poster hash: 67de6...fde
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 SYnes det er verre med mødre som tar 100 selfies med trutmunn, ihjelbleika hår og ta-meg-blikk, der venninner kommenterer "penaaa", "søtaaa", "schnuppaaa" osv. Det er bedre å være treningsnarkoman enn stokk dum. Anonymous poster hash: 9764c...6d2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 Jeg har en kamerat som er topptrent og konkurrerer i sin idrett, han trener jo fort 20-25 timer i uka (han har en annen jobb ved siden av da, lever ikke av idretten). Datteren hans er skikkelig lubben. Men det hjelper jo ikke at ungen får sunn mat, og mange aktiviteter og opplevelser som inneholder bevegelse med pappa når han har henne bare 20-30% av tiden..... Resten av tiden sitter hun nemlig og "koser seg" i sofaen hos mamma mens de ser på TV og ipad. Man er gjerne to om å oppdra et barn, og det er ikke sikkert begge er treningsnarkomane. Anonymous poster hash: d3f5b...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå