Gå til innhold

Facebookgruppe?!


Luftstjerne

Anbefalte innlegg

 

Det går ikke, gruppa er hemmelig og man finner derfor ikke denne gruppa uten at noen legger deg til

Jo, om du legger ut link til gruppa får man den opp. Jeg er admin i to hemmelige grupper, og gjør dette stadig vekk.

Får man da se medlemmer og hva som er skrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Det går ikke, gruppa er hemmelig og man finner derfor ikke denne gruppa uten at noen legger deg til

Jo, om du legger ut link til gruppa får man den opp. Jeg er admin i to hemmelige grupper, og gjør dette stadig vekk.
Får man da se medlemmer og hva som er skrevet?
Nei, man må da evt søke om å bli medlem - men får ikke opp noe annet enn at det er en hemmelig gruppe 👍🏻
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Det går ikke, gruppa er hemmelig og man finner derfor ikke denne gruppa uten at noen legger deg til

Jo, om du legger ut link til gruppa får man den opp. Jeg er admin i to hemmelige grupper, og gjør dette stadig vekk.
Får man da se medlemmer og hva som er skrevet?
Nei, man må da evt søke om å bli medlem - men får ikke opp noe annet enn at det er en hemmelig gruppe 👍🏻

Man ser ingenting annet enn navnet og antall medlemmer i gruppa. Så er det en knapp for medlemsforespørsel. Fungerer veldig bra, også på medlemmer som har meldt seg ut av en hemmelig gruppe og vil inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tenkt å vente, men det virker som det ikke er så mye aktivitet her inoe lenger. Skjer det mye på Facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt pm til aprikossyltetøy uten å bli lagt til.. Noen andre som kan hjelpe? PS går det å søke på denne gruppen? For da kan man nemlig se alle som er medlemmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter den Termin mars 2016? I så fall så kan jeg se alle medlemmer uten å være med selv.. Så til dere som vil være anonyme så er dere ikke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sendt pm til aprikossyltetøy uten å bli lagt til.. Noen andre som kan hjelpe? PS går det å søke på denne gruppen? For da kan man nemlig se alle som er medlemmer..

Nei den heter ikke det. Gruppen er helt hemmelig 😉

Jeg kan legge til noen om dere vil. Send pm med navn og beskrivelse av profilbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har sendt pm til aprikossyltetøy uten å bli lagt til.. Noen andre som kan hjelpe? PS går det å søke på denne gruppen? For da kan man nemlig se alle som er medlemmer..

Nei den heter ikke det. Gruppen er helt hemmelig 😉

Jeg kan legge til noen om dere vil. Send pm med navn og beskrivelse av profilbilde.

Sendt deg en PM👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert jeg burde skrevet navnet på gruppen?! Men får ikke til å slette kommentaren.. Beklager isåfall :)

Tror ikke det gjør noe. For det går ikke ann å søke den opp uansett tror jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Åååh unnskyld :-/ har dessverre ikke vært så aktiv her i dag, siste dag med bhg tilvenning og feire stor bhg gutt i dag, gikk litt i glemmeboka 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Til dere jeg har addet som venner; jeg blir ikke blodig fornærmet om dere unfriender meg altså 😜 men alltid morro med nye fb kontakter også 😝 så derfor unfriender jeg ikke dere, dere kan bestemme ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Om noen av dere fremdeles venter på respons fra meg, ikke vær redd for å purre på meg 😜 gikk litt i surr på hvem jeg hadde addet og ikke en liten stund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...