Gå til innhold

Facebookgruppe?!

Anbefalte innlegg

mamma_til_gutt skrev (På 31.7.2015 den 10.23):

sonja77 skrev (På 31.7.2015 den 8.16):

Det går ikke, gruppa er hemmelig og man finner derfor ikke denne gruppa uten at noen legger deg til

Jo, om du legger ut link til gruppa får man den opp. Jeg er admin i to hemmelige grupper, og gjør dette stadig vekk.

Får man da se medlemmer og hva som er skrevet?

Fortsetter under...

Sjeva skrev (På 31.7.2015 den 11.52):

Det går ikke, gruppa er hemmelig og man finner derfor ikke denne gruppa uten at noen legger deg til

Jo, om du legger ut link til gruppa får man den opp. Jeg er admin i to hemmelige grupper, og gjør dette stadig vekk.
Nei, man må da evt søke om å bli medlem - men får ikke opp noe annet enn at det er en hemmelig gruppe 👍🏻
  BøllefrøOgBolla skrev (På 31.7.2015 den 16.09):

Sjeva skrev (På 31.7.2015 den 11.52):

Nei, man må da evt søke om å bli medlem - men får ikke opp noe annet enn at det er en hemmelig gruppe 👍🏻

Man ser ingenting annet enn navnet og antall medlemmer i gruppa. Så er det en knapp for medlemsforespørsel. Fungerer veldig bra, også på medlemmer som har meldt seg ut av en hemmelig gruppe og vil inn igjen.

Annonse

Annonse

MN83 skrev (På 5.8.2015 den 13.10):

Jeg har sendt pm til aprikossyltetøy uten å bli lagt til.. Noen andre som kan hjelpe? PS går det å søke på denne gruppen? For da kan man nemlig se alle som er medlemmer..

Nei den heter ikke det. Gruppen er helt hemmelig 😉

Jeg kan legge til noen om dere vil. Send pm med navn og beskrivelse av profilbilde.

Hoppetau skrev (På 5.8.2015 den 13.52):

MN83 skrev (På 5.8.2015 den 13.10):

Jeg har sendt pm til aprikossyltetøy uten å bli lagt til.. Noen andre som kan hjelpe? PS går det å søke på denne gruppen? For da kan man nemlig se alle som er medlemmer..

Nei den heter ikke det. Gruppen er helt hemmelig 😉

Jeg kan legge til noen om dere vil. Send pm med navn og beskrivelse av profilbilde.

Sendt deg en PM👍

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...