Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Vi har bestilt en uke i Tyrkia, om to uker, men pga alt som skjer der nede nå gruer jeg meg veldig. Jeg skal reise alene med sønnen min på 7 år. Vi har spart i to år nå, og endelig kan vi reise på ferie. Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre! Tenkte kanskje å bytte over til Hellas, hvis det er mulig. Men er ikke Hellas konkurs? Og hvordan er det å være der nå da? Noen som kan hjelpe meg med deres tanker rundt dette? Setter utrolig stor pris på det! Anonymous poster hash: db48e...ee1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Vi har bestilt en uke i Tyrkia, om to uker, men pga alt som skjer der nede nå gruer jeg meg veldig. Jeg skal reise alene med sønnen min på 7 år. Vi har spart i to år nå, og endelig kan vi reise på ferie. Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre! Tenkte kanskje å bytte over til Hellas, hvis det er mulig. Men er ikke Hellas konkurs? Og hvordan er det å være der nå da? Noen som kan hjelpe meg med deres tanker rundt dette? Setter utrolig stor pris på det! Anonymous poster hash: db48e...ee1 Får du bytta da? Vi skal til Tyrkia hvis ikke ud sier annet. Får ikke bytta reisemål fordi det er så tett opptil... Anonymous poster hash: a2004...983
Anne:-D Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Hadde valgt Hellas. Har flere venner som er der eller nettopp har vært der. Ta med litt ekstra euro i kontanter så er det ikke noe problem
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 Nei, fikk visst ikke byttet. Trodde det kostet 500, men koster over 6000kr å bytte fra Tyrkia til Hellas, så det får vi ikke gjort. Da må jeg velge mellom å dra eller være hjemme. Sønnen min kommer til å bli knust da det er alle bursdagspengene hans også. Hvis vi bare er på hotellet er det vel ikke så stor sjans for at noe skal skje med oss, eller? HI Anonymous poster hash: db48e...ee1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 Nei, fikk visst ikke byttet. Trodde det kostet 500, men koster over 6000kr å bytte fra Tyrkia til Hellas, så det får vi ikke gjort. Da må jeg velge mellom å dra eller være hjemme. Sønnen min kommer til å bli knust da det er alle bursdagspengene hans også. Hvis vi bare er på hotellet er det vel ikke så stor sjans for at noe skal skje med oss, eller? HI Anonymous poster hash: db48e...ee1 Føler med deg. Her har mamma betalt 30.000 for at vi skal komme oss på tur (hun har spleiset på alle oss pluss min bror), spinket og spart i 1 år, så jeg har virkelig ikke samvittighet til å la være. Ikke har jeg råd til å betale henne de pengene heller. Ungene har gleda seg siden januar og kommer til å bli helt fra seg om vi ikke reiser. :/ Anonymous poster hash: a2004...983
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #6 Skrevet 29. juli 2015 God tur til Tyrkia 😊 vi kom akkurat hjem. Ting kan skje overalt, så slapp av og nyt reisen... Anonymous poster hash: bb872...430
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #7 Skrevet 29. juli 2015 Det får nok kjempefint! Hvor i Tyrkia skal dere? Anonymous poster hash: 33519...608
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #8 Skrevet 29. juli 2015 På Rhodos nå og merker ingenting til krisa Anonymous poster hash: 13f89...6dd
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #9 Skrevet 29. juli 2015 Nei, fikk visst ikke byttet. Trodde det kostet 500, men koster over 6000kr å bytte fra Tyrkia til Hellas, så det får vi ikke gjort. Da må jeg velge mellom å dra eller være hjemme. Sønnen min kommer til å bli knust da det er alle bursdagspengene hans også. Hvis vi bare er på hotellet er det vel ikke så stor sjans for at noe skal skje med oss, eller? HI Anonymous poster hash: db48e...ee1 Føler med deg. Her har mamma betalt 30.000 for at vi skal komme oss på tur (hun har spleiset på alle oss pluss min bror), spinket og spart i 1 år, så jeg har virkelig ikke samvittighet til å la være. Ikke har jeg råd til å betale henne de pengene heller. Ungene har gleda seg siden januar og kommer til å bli helt fra seg om vi ikke reiser. :/ Anonymous poster hash: a2004...983 Huff, dumt at dette skulle skje akkurat nå. Kommer dere til å reise? Anonymous poster hash: db48e...ee1
Mamma89*Gravid Skrevet 29. juli 2015 #10 Skrevet 29. juli 2015 (endret) Takk for positive svar.Føler meg mye bedre nå. Vi skal til Side. HI Endret 29. juli 2015 av Mamma89*Gravid
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #11 Skrevet 29. juli 2015 Nei, fikk visst ikke byttet. Trodde det kostet 500, men koster over 6000kr å bytte fra Tyrkia til Hellas, så det får vi ikke gjort. Da må jeg velge mellom å dra eller være hjemme. Sønnen min kommer til å bli knust da det er alle bursdagspengene hans også. Hvis vi bare er på hotellet er det vel ikke så stor sjans for at noe skal skje med oss, eller? HI Anonymous poster hash: db48e...ee1 Føler med deg. Her har mamma betalt 30.000 for at vi skal komme oss på tur (hun har spleiset på alle oss pluss min bror), spinket og spart i 1 år, så jeg har virkelig ikke samvittighet til å la være. Ikke har jeg råd til å betale henne de pengene heller. Ungene har gleda seg siden januar og kommer til å bli helt fra seg om vi ikke reiser. :/ Anonymous poster hash: a2004...983 Huff, dumt at dette skulle skje akkurat nå. Kommer dere til å reise? Anonymous poster hash: db48e...ee1 Vet ikke enda. Brukt hele denne uka på å bekymre meg. Veie for og imot. Google opp andre ting. Snakke med folk. Hadde Vært bedre om de lot oss bytte. Men vi er 10 stk som skal reise sammen og alle har ordna ferie nå :/ Anonymous poster hash: a2004...983
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #12 Skrevet 29. juli 2015 Vi er i Kemer nå. Tyrkere i Norge er også på ferie her. Ingen fare ☺ kos dere masse! Anonymous poster hash: 9c115...18e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå