Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har dessverre gått opp 12 kg de 3 siste årene. Kiloene har lagt seg på overkroppen og jeg ser høygravid ut Legen har gitt meg resept på slankepiller, men da jeg leste om mulige bivirkninger ble jeg litt skremt og tenker å prøve å gå ned av meg selv først. Men jeg trenger hjelp! Jeg er bare 156cm høy og har aldri veid mer enn 58 kg, nå tipper jeg snart 70 kg!! Jeg har prøvd å legge om kostholdet, men magen har slått helt krøll på seg. Sitter mye på ramma..kremt.. Jeg har også meldt meg inn på et treningsstudio, men aner ikke hva/hvordan jeg skal trene for best effekt. Så, er det noen som har klart å bli kvitt bollemagen, og hvordan gjorde du det? Hvor lang tid tok det før du begynte å se en forskjell? etc etc... Håper noen kan hjelpe meg Anonymous poster hash: c7c26...6db
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Kutt grundige på karbohydrater og begynn med løping! Løp langsomt og langt, det trenger ikke være høyintensiv trening. Svært effektivt, dette!! Anonymous poster hash: 791eb...682
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Kjøp deg rockering og rock i vei. Og drikk 2 glass grønnte med limesaft hver dag, så skal du se magefettet forsvinner. Og pass på kostholdet. Anonymous poster hash: 5e44a...6d4
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 Jeg tror jeg hadde meldt meg inn i Grete Roede. Da får man mer oversikt over kaloriinntaket. For min del har det også vært en åpenbaring å begynne å trene på Barry's Bootcamp. Her blir man oppmuntret, pushet og veiledet av inspirerende trenere, s¨å jeg gir mye mer enn jeg har gjort med noen andre treningsformer. Og man slipper å tenke ut selv hvor mye/hardt man skal løpe eller hvilke styrkeøvelser man skal ta - og så er det kjempegøy. Nå er det mye lettere å holde seg slank og trent. Her er link til en video om denne treningsformen: http://www.barrysbootcamp.com/about#the-workout Min mage er blitt flat nå, etter ca 6 mnd, men man merker depositive endringene etter bare noen få økter. Men Barry's fins kun i Oslo og Bergen, da. HVis du bor et annet sted hadde jeg kanksje investert i en PT. Anonymous poster hash: 2e1d6...19d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 Tusen takk for tipsene, de skal prøves Hi Anonymous poster hash: c7c26...6db
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #6 Skrevet 29. juli 2015 Løping! Og enda mere løping. Det ER fælt når man føler seg tung i kroppen og dårlig kondis! Men det hjelper som bare det, i tillegg til at du føler deg bra og får flere fordeler helsemessig. Sunn mat, lite alkohol og sukker. Kilo renner av! Anonymous poster hash: d248e...840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå