Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Jeg trenger desperat råd, skal fortelle en lang historie så kort som mulig. Er naturlig blond. Ble veldig mørk under graviditet, skulle forsøke å få tilbake egen farge. Hadde ikke tid til frisør, lysfarget selv. Dette ble lys oransje. Prøvde en gang til med mørkere farge, men ble enda lysere i håret og hadde fortsatt oransje skjær. Gikk da til frisør. To ganger prøvde jeg hos forskjellige frisører, og selv om de begge mente at "nå var det bra", så jeg jo at skjæret fortsatt var der. Andre bekreftet det, så det er ikke innbilning. Dro på ferie. Håret ble da helt vanvittig lyst av solbleking, og mens jeg mener det fortsatt er oransje, er det akkurat som om jeg synes det er grønt også. Det hjelper jo ikke å gå til frisør, så hva kan jeg egentlig gjøre? Har hatt stygt hår i et år nå! Anonymous poster hash: 8c0bf...9f3
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Jeg trenger desperat råd, skal fortelle en lang historie så kort som mulig. Er naturlig blond. Ble veldig mørk under graviditet, skulle forsøke å få tilbake egen farge. Hadde ikke tid til frisør, lysfarget selv. Dette ble lys oransje. Prøvde en gang til med mørkere farge, men ble enda lysere i håret og hadde fortsatt oransje skjær. Gikk da til frisør. To ganger prøvde jeg hos forskjellige frisører, og selv om de begge mente at "nå var det bra", så jeg jo at skjæret fortsatt var der. Andre bekreftet det, så det er ikke innbilning. Dro på ferie. Håret ble da helt vanvittig lyst av solbleking, og mens jeg mener det fortsatt er oransje, er det akkurat som om jeg synes det er grønt også. Det hjelper jo ikke å gå til frisør, så hva kan jeg egentlig gjøre? Har hatt stygt hår i et år nå! Anonymous poster hash: 8c0bf...9f3 Farget du håret under graviditeten? Anonymous poster hash: af93b...5b1
klg,2 boys now:) Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Kjøp deg sølv Shampo bruker du den til du føler fargen blir rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå