Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Hei Kunne noen av dere snille damer fortalt meg litt om Etsy? Hvordan det fungerer, alt fra frakt, dette med toll osv. Og er varene like fine som de ser ut til på bilder? Hilsen en skikkelig noob på Etsy, ebay, and tou name it.. Anonymous poster hash: 80089...5aa
beef sister Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Jeg elsker Etsy! Varene kan være like fine som på bildet, eller noe helt annet. Det er tusenvis av forskjellige selgere på Etsy, alt fra gullsmeder til hobbyheklere. Jeg har vært fornøyd med absolutt alt jeg har kjøpt (og det er mye). Fraktpris skal stå under prisen på våren.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har også alltid vært fornøyd. Og handlet en del. Med ett unntak: bestilte en veldig søt såpe, som jeg tenkte kunne være en fin bursdagsgave fra datteren min til venninner, men den var bare en pastellfarget klump da den kom frem. Litt for lang vei med posten 😀. https://www.etsy.com/no-en/listing/63061587/blue-bird-nest-soap-set?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=birds%20nest%20soap&ref=sr_gallery_3 Ellers må du bare passe på at totalen blir under 350 inkl frakt, hvis du vil unngå toll. Betaler med pay pal. Anonymous poster hash: 19093...443
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 ikke allt som blir fortollet selv om det er over 350 kjøpte skinn jakke laget etter mål derfra i fjor, den koster nesten 3000, kom pakket i plast, papp & mer plast, fikk akk plass i postkassa. forlovelses ringen min kom også i postkassa uten toll den koster en god del mer enn 350 den også. mange av selgerene sender som privat person isteden for firma Anonymous poster hash: e2734...271
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå