Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Jeg SKAL ned i vekt, å jeg trenger tips, hovedsaklig til mat. (trening har jeg under kontroll, for jeg har div. problemer som feil trening forverrer) Jeg vil ned i vekt uten og sulte meg halvt i hjel og uten noen form for medikamenter/fortgjort kur, og jeg er skeptisk til lavkarbo ol. Noen tips? Anonymous poster hash: 60a62...6ba
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Grete roede Anonymous poster hash: 37555...7c2
TPK Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Vektklubb.no. Det går vel ut på det samme som GR bare uten kurs.
4barns mor Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 Jeg går på lavkarbo, men da i samråd med legen min. Jeg merker at magen min har det mye bedre uten karbohydrater. På litt over tre uker har jeg gått ned over 4 kilo, jeg skal ned 10-15 kilo og jeg kjenner at motivasjonen er på topp.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 Jeg har gått ned ganske mange kg (over 20 kg) på å spise magert og ikke så mye karbo. Altså passer på inntaket av kaker, sjokolade, potegull og brus ( spiser ingenting av dette - ever) Spiser maks 6-7 knekkebrød fordelt på en dag. Utover det spiser jeg mye egg (kokt, omelett, eggerøre, i salater) kylling, fisk, biff, bønner, linser etc. salater (lager dressing selv) og grønnsaker. kutter opp gulrot og kålrot i staver og har med i en pose. spiser mye mager cottage cheese, mager kesam, mager vaniljekesam og bær masse smoothie. jeg løper mye og spiser kun faste måltider. frokost, lunch, mellommåltid, middag og kveldsmat. men spiser meg aldri (over)mett. Drikker ikke så mye vann da jeg har urolig blære, så drikker kun når jeg er tørst. drikker kun vann, te og kaffe Anonymous poster hash: 72f6f...8e4
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #6 Skrevet 29. juli 2015 8e4 har svaret! Har gjort det samme selv, gikk ned 17 kg Anonymous poster hash: 06600...394
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #7 Skrevet 29. juli 2015 Helt enig med 8e4, jeg har gått ned 7 kg hittil på samme oppskrift Anonymous poster hash: 983b6...822
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #8 Skrevet 29. juli 2015 Hvis du fortsetter å trene og samtidig spiser litt mindre enn du normalt ville gjort, må du nødvendigvis gå ned i vekt. Så enkelt (og sikkert vanskelig for noen..) er det faktisk. Anonymous poster hash: 9725e...a96
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #9 Skrevet 29. juli 2015 Jeg har gått ned ganske mange kg (over 20 kg) på å spise magert og ikke så mye karbo.Altså passer på inntaket av kaker, sjokolade, potegull og brus ( spiser ingenting av dette - ever)Spiser maks 6-7 knekkebrød fordelt på en dag.Utover det spiser jeg mye egg (kokt, omelett, eggerøre, i salater) kylling, fisk, biff, bønner, linser etc.salater (lager dressing selv) og grønnsaker.kutter opp gulrot og kålrot i staver og har med i en pose.spiser mye mager cottage cheese, mager kesam, mager vaniljekesam og bærmasse smoothie. jeg løper mye og spiser kun faste måltider. frokost, lunch, mellommåltid, middag og kveldsmat. men spiser meg aldri (over)mett.Drikker ikke så mye vann da jeg har urolig blære, så drikker kun når jeg er tørst. drikker kun vann, te og kaffe Anonymous poster hash: 72f6f...8e4 Har du noen gode oppskrift på salater? Beklager å kuppe tråden din, hi, men dette her hørtes spennende ut Anonymous poster hash: 73ec5...92d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #10 Skrevet 29. juli 2015 Jeg gjør sunne valg. Spiser ikke sukker og hvitt mel, spiser mye rene fisk- og kyllingprodukter, salater og grønnsaker. Knekkebrød. Egg. Litt frukt. For meg fungerer det også å finne noen drikke-alternativer som metter litt, uten å gi særlig kalorier. Kalde eller varme kaffedrikker (eller te) bestående av espresso, melk og søtning (stevia) drikker jeg en del av, og det blir da lettere å spise fornuftige porsjoner til måltidene😊 Anonymous poster hash: 522c9...7f4
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #11 Skrevet 29. juli 2015 Forbrenn mer enn du spiser. Funker hver gang. Anonymous poster hash: 690b8...e8a
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #12 Skrevet 29. juli 2015 Jeg går på lavkarbo, men da i samråd med legen min. Jeg merker at magen min har det mye bedre uten karbohydrater. På litt over tre uker har jeg gått ned over 4 kilo, jeg skal ned 10-15 kilo og jeg kjenner at motivasjonen er på topp. Går du på lavkarbo med mye fett eller "normal" fett? Anonymous poster hash: d6692...b72
4barns mor Skrevet 30. juli 2015 #13 Skrevet 30. juli 2015 Jeg går på lavkarbo, men da i samråd med legen min. Jeg merker at magen min har det mye bedre uten karbohydrater. På litt over tre uker har jeg gått ned over 4 kilo, jeg skal ned 10-15 kilo og jeg kjenner at motivasjonen er på topp. Går du på lavkarbo med mye fett eller "normal" fett? Anonymous poster hash: d6692...b72 Jeg spiser normalt med fett. Det sies at man ikke trenger å skjære bort fett fra feks koteletter, men jeg er ikke noe særlig glad i det fettet. Men det går mye i egg, bacon, fløte etc.. Spiser det samme som de andre i familien min til middag, men kutter ut ris, poteter etc. Og vet du, savner det ikke en gang...
Major HotLips Houlihan Skrevet 30. juli 2015 #14 Skrevet 30. juli 2015 Jeg har gått ned ganske mange kg (over 20 kg) på å spise magert og ikke så mye karbo. Altså passer på inntaket av kaker, sjokolade, potegull og brus ( spiser ingenting av dette - ever) Spiser maks 6-7 knekkebrød fordelt på en dag. Utover det spiser jeg mye egg (kokt, omelett, eggerøre, i salater) kylling, fisk, biff, bønner, linser etc. salater (lager dressing selv) og grønnsaker. kutter opp gulrot og kålrot i staver og har med i en pose. spiser mye mager cottage cheese, mager kesam, mager vaniljekesam og bær masse smoothie. jeg løper mye og spiser kun faste måltider. frokost, lunch, mellommåltid, middag og kveldsmat. men spiser meg aldri (over)mett. Drikker ikke så mye vann da jeg har urolig blære, så drikker kun når jeg er tørst. drikker kun vann, te og kaffe Anonymous poster hash: 72f6f...8e4 Samme kosthold her og har gått ned 25 kg
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #15 Skrevet 31. juli 2015 Takk for tips foreøbig spiser jeg 1-2 brødskiver til frokost (de er store så avhengig av størrelsen) med tomat og agurk på, middag med noe kjøtt mye grønnsaker og pasta eller ris til (spiser omtrent som en "vanlig" resturang størrelse på porsjonene), og 1-2 brødskiver til kvelds med grønnsaker på. Søtsaker spiser jeg kun det jeg lager selv nå, og holder det til helgene. Vet ikke om jeg er helt på jorde i matveien, drikker forresten kun vann eller litt melk en sjelden gang for tiden. Før spiste jeg mer, og jeg spiste alltid snop på kveldene Anonymous poster hash: 60a62...6ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå