Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Vi har vært på telttur på noen campingplasser i Norge og ikke merket noe til det, men så hørte jeg noen hadde vært på Daftø i Sverige, og der var det mye fulle foreldre og bleiebarn som fløy ute til langt på natt. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?! Anonymous poster hash: 7cdec...5cd
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Vi har vært på telttur på noen campingplasser i Norge og ikke merket noe til det, men så hørte jeg noen hadde vært på Daftø i Sverige, og der var det mye fulle foreldre og bleiebarn som fløy ute til langt på natt. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?! Anonymous poster hash: 7cdec...5cd Ikke direkte fyll, men man tar seg jo et glass eller to! I år var campingnaboene våre fulle, men rolige. De sovna på terassen etter hvert Goet voksne uten unger med heldigvis. Var det virkelig fulle foreldre og bleiebarn på selvstyr? Høres hårreisende ut!😲 Anonymous poster hash: 5947c...2b0
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Vi har vært på telttur på noen campingplasser i Norge og ikke merket noe til det, men så hørte jeg noen hadde vært på Daftø i Sverige, og der var det mye fulle foreldre og bleiebarn som fløy ute til langt på natt. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?! Anonymous poster hash: 7cdec...5cd Prøv Ramton Camping. Her snakker vi seriøst fylleorgie for harrytasser! Anonymous poster hash: 9c85c...cd4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har vært på campingplasser forskjellige steder og også på Daftø. På daftø var vi utenom sesong. Da var det ikke noe problem. Vi legger vårt barn til samme tid hver dag året rundt fordi hun våkner tidligere jo senere vi legger. Det er derfor helt håpøst med unger som løper rundt og skriker og hoier til langt på kveld - helt åpenbart overtrøtte. (De skal uansett ikke skrike og hoie mellom vogner, telt og bobiler over tid - det er lekeplasser til sånt). Den mest håpløse jeg har vært på var den utenfor legoland. Der var det også foreldre som synes det var greit. De ville sitte ved vogna og pilse mens 3-4åringen hylte i stedet for enten å legge dem eller å følge dem på lekeplassen kl.10 om kvelden. Namsskogan var også litt håpløs i så måte. Barna hører heller ikke når de blir snakket til på en ordentlig måte- utallinge ganger.... På typiske "natursteder" som i lofoten osv er problemet ikke ekstisterende. Der drar folk ut på tur tidlig og kommer slitne hjem på kvelden. Kl.0800 er det fullt kjør på dusjer, oppvask osv. Anonymous poster hash: 3c3f2...510
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 Er ikke noe campingmenneske, men var på to plasser i fjor. Det er noe av det stilleste jeg har opplevd. Man ble jo nesten hysja på kl 21! Anonymous poster hash: c8817...b38
soleia Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 (endret) Fylgjer ikkje så godt med på kva andre held på med, men har ikkje lagt merke til fyll på campingplassane me har vore på om somrane, med unntak av ein svensk ved østersjøen. Der var det ein ungdomsgjeng (utan barn) som fyrte før dei drog til byen, men vart ellers ikkje plaga av dei. Ein annan gjeng med vaksne heldt på med musikk og prat til langt over midnatt, og det reagerte vi på, for vi er ikkje vant til bråk på campingplassane. Trur gjerne det er mest bråk på plassar med mange "fastbuande" der dei kjenner kvarandre, slik tilfelle var her. Ved ein norsk campingplass vart vi råda til kva område vi burde campe på for å få nattero. -Har og vore på Daftø, utan å reagere på fyll og uro. Endret 28. juli 2015 av soleia
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #7 Skrevet 28. juli 2015 Kommer veldig ann på hvilken plass man er på. Har vært på mange, noen steder kan man høre en knappnål falle to over elve andre steder er det full fest til politiet kommer etter klager. Det verste stedet jeg har vært på er Elma(? Tror det skives slik) i Jønkjøping i Sverige. De var det ett utested/eller en privatfest ikke langt fra plassen som holdt på til seks om morgenen. Anonymous poster hash: ff50f...50f
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #8 Skrevet 28. juli 2015 Vi har vært på flere. Den ene gangen, vi var i Piteå i sverge, pite havsbad. I byen var det en festival "pite dansar och ler" eller noe slikt😅 da var det myyye fyll, mange ungdommer som overnattet på campingen. Men med en gang festivalen var over var det normalt rolig. Man hørte folk satt ute, grillet, snakket og kanskje noen spilte litt lav musikk. Ikke noe fyllebråk i allefall:) Anonymous poster hash: ce7d0...3df
smurfis Skrevet 28. juli 2015 #9 Skrevet 28. juli 2015 Vi har vært på telttur på noen campingplasser i Norge og ikke merket noe til det, men så hørte jeg noen hadde vært på Daftø i Sverige, og der var det mye fulle foreldre og bleiebarn som fløy ute til langt på natt. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?! Anonymous poster hash: 7cdec...5cd Prøv Ramton Camping. Her snakker vi seriøst fylleorgie for harrytasser! Anonymous poster hash: 9c85c...cd4 Ramton er beryktet over hele landet tror jeg :-) Har faktisk vært innom en gang...på besøk. Det var rimelig harry ja!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #10 Skrevet 28. juli 2015 Jeg synes nesten det er verst å høre folk ha sex men... Høy musikk og fulle folk er ille det også. På camping. Anonymous poster hash: 1dd98...46c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå