Gå til innhold

Kan man miste tvilling uten store blødninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt forvirret...og lurer på om noen vet. I uke 9 fikk jeg plutselig en blødning som varte en times tid, gikk på do da noe kom ut av meg..en klump som var på str med et embryo på 8-9 uker. Jeg trodde det var en SA men ultralyd viste et levende foster samt noen blodansamlinger i livmoren. Jeg tok en blodprøve kalt NIPT i Danmark(type gentest). Denne kom tilbake med gode resultater, fikk også vite at vi venter en gutt❤️ Nå har jeg hatt mange ultralyder etter dette og alle viser tydelig at det er en jente i magen min.... Men gentester skal jo ikke lyve?? Siden dem fant Y kromosomer i mitt blod må det jo ha vært en gutt der inne??

Anonymous poster hash: a84b7...65a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det spør du om her..? Hva med å spørre legen?

Anonymous poster hash: 936f9...cfe

Skrevet

Trodde dette var et forum hvor man kan spørre om det man lurer på...legg gjerne ved en oversikt over hvilke spørsmål som er ok her inne...jeg bor ikke på dette forumet så jeg kan dessverre ikke reglene.

Skrevet

Ville du tatt svarene du fikk her for god fisk?

Medisinske spørsmål burde du ta opp med lege.

Ser at jeg virker litt hard, men det er faktisk noe man ikke burde spørre om her.

Anonymous poster hash: 936f9...cfe

Skrevet

Man kan det, jeg gjorde det.

Skrevet

Selvfølgelig har jeg spurt legen om dette.. Men jeg lurer på om noen har samme erfaring.

Skrevet

Takk for svar, kan jeg spørre hvor langt på vei du var da?

Skrevet

Jeg fikk tvillinger men mistet dems trilling i uke 9. Jeg blødde i en uke og visste ikke at jeg gikk med tvillinger. Blødde så kraftig at jeg trodde jeg hadde mistet barnet, altså avsluttet svangerskapet.

Viste seg at det fremdeles var 2 friske gutter der likevel.

Anonymous poster hash: 1571e...3e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...