Gå til innhold

Har du noen gang hatt en rar sjef ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har mannen min en en ganske rar en. For det første så må mannen min alltid purre på lønnen sin. Men det værste er at arbeidsgiver blir sur når de ansatte purret på lønn for sjefen mener nemmlig at de bare skal være glad for at de har en jobb og gå til og for det andre så burde de se på jobben sin mer som en hobby (?) Og dermed kreve mindre lønn... å ja mannen min søker andre jobber 😤 Flere med merkelige arbeidsgivere ??

Anonymous poster hash: bbc33...e9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja sjefen min liker føtter, og lang vei når jeg går med sandaler 😳

Anonymous poster hash: ebe4d...7b7

Skrevet

Ja sjefen min liker føtter, og lang vei når jeg går med sandaler 😳

Og glaner lang vei skulle det stå

Skrevet

Sjefen min da jeg jobbet i barnehage var en total weirdo. Hun var styrer, og klaget over at barn ble hjernevasket til å tro på dinosaurer, når det helt tydelig sto i Bibelen at jorden kun var 7000 år gammel.

Hun truet også en pedagog med sparken da hun fant hun at hun var samboer, men ugift. Slike synder var ikke overens med hennes syn!

Anonymous poster hash: d0191...dc4

Skrevet

Sjefen som jeg har nå er litt rar på en artig måte. Hun er utrolig snill og hyggelig. Hun er også veeldig kosete... Tror ikke hun eier intimsone. Hun kommer stadig vekk og masserer skuldrene våre, gir oss klemmer støtt og stadig. Hun påstår hun har helende hender.  :) Til hennes forsvar så gjør hun ikke dette hvis de ansatte sier ifra at de ikke ønsker det. Og det er det flere som har gjort. Men det kommer litt brått på når man er ny..... Hun gjør det til og med på studenter som har praksisplass hos oss...

Da jeg jobbet i butikk som student hadde jeg en rar / fæl sjef. Hun var skikkelig sutrete og trodde hun eide sine ansatte. Jeg var ansatt med en viss stillingsprosent som tilsa at jeg skulle jobbe en kveld i uken pluss annenhver lørdag. Jeg hadde også sagt ifra at jeg kunne jobbe ekstra i skolens ferietider. Men hun kunne rett som det var bare sette meg opp på andre vakter uten å spørre meg først... Når jeg da sa at jeg ikke kunne jobbe ble hun furten og mente jeg var en dårlig medarbeider fordi jeg ikke bidro til felleskapet. Hun snakket dessuten alltid drit om de andre ansatte bak deres rygg til meg (antar hun snakket slik om meg til andre også). Fortalte at hun mistenkte at en bestemt ansatt stjal penger fra butikken. 

En dag ble jeg faktisk ranet i butikken (en narkis truet meg med sprøyte da jeg satt i kassen). Politiet kom og pratet med oss og politibetjenten som avhørte meg sa på slutten av samtalen at nå måtte jeg dra hjem og være med noen jeg stolte på for jeg kunne få en reaksjon osv. Da jeg spurte sjefen om jeg kunne slippe å jobbe de siste tre timene av vakten min fikk jeg igjen beskjed om at jeg måtte bidra og fikk ikke dra hjem :P

Anonymous poster hash: c43a4...873
Skrevet

Hadde ett hormontroll av en sjef engang.alle ventet spent hverdag på hvilket humør som møttes oss den dagen.

Enn dag var sjefen ekstra sur(ikke på meg),men i frustrasjon spente han meg i leggen😳😳

Ikke noe unnskyldning eller noe trampet bare videre.

Da jeg på en samtale senere tok det opp,mente at det var unødvendig av meg og huske det😳😳

Skrevet

Hadde ett hormontroll av en sjef engang.alle ventet spent hverdag på hvilket humør som møttes oss den dagen.

Enn dag var sjefen ekstra sur(ikke på meg),men i frustrasjon spente han meg i leggen😳😳

Da jeg på en samtale senere tok det opp,mente at det var unødvendig av meg og huske det😳😳

Tror det er tvillingen til min gamle sjef.

Jeg opplevde han som en kropp med to personligheter.

Humørspreder, god venn, sprudlende og et smilende ansikt.

Eller en du helst unngikk i gangene, psykopaten som brukte enhver anledning til å tråkke på nærmeste medarbeider.

Hvem kommer på jobb i dag? Dr. Jekyll eller Mr. Hyde?

Anonymous poster hash: 18122...57e

Skrevet

Enn dag var sjefen ekstra sur(ikke på meg),men i frustrasjon spente han meg i leggen

Da jeg på en samtale senere tok det opp,mente at det var unødvendig av meg og huske det

Tror det er tvillingen til min gamle sjef.

Jeg opplevde han som en kropp med to personligheter.

Humørspreder, god venn, sprudlende og et smilende ansikt.

Eller en du helst unngikk i gangene, psykopaten som brukte enhver anledning til å tråkke på nærmeste medarbeider.

Hvem kommer på jobb i dag? Dr. Jekyll eller Mr. Hyde?

Anonymous poster hash: 18122...57e

En sånn sjef har jeg og hatt, gæærn kjerring :(

Anonymous poster hash: caddd...8e4

Skrevet

Har igrunnen bare hatt greie sjefer, takk Gud! Men han ene var litt sær og lat. Jeg jobbet som sesongarbeider på en kiosk. Sjefen var 18 år og hadde fått jobben gjennom et familiemedlem. Jeg lider av snill-pike-syndromet og har vanskeligheter for å si nei, noe sjefen merket ganske fort. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg måtte åpne og stenge kiosken fordi sjefen skulle på fest/var fyllesyk. Tipper jeg jobbet 50 timer overtid den sommeren fordi sjefen "skulle på stranda, skulle på fest, skulle på date", you name ut. Ikke fikk jeg overtidsbetalt heller.  Jeg fikk en veldig god attest da ;)

Anonymous poster hash: e475e...18d
Skrevet

Har en rar og særdeles lite motiverende sjef; starter hver dag med minst 45 min morgenkaffe sammen med de ansatte. Når det er på tide å bryte opp sier hun ofte "kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne"

😳😳

Anonymous poster hash: ff196...7ef

Skrevet

Da jeg jobbet i butikk som student hadde jeg en rar / fæl sjef. Hun var skikkelig sutrete og trodde hun eide sine ansatte. Jeg var ansatt med en viss stillingsprosent som tilsa at jeg skulle jobbe en kveld i uken pluss annenhver lørdag. Jeg hadde også sagt ifra at jeg kunne jobbe ekstra i skolens ferietider. Men hun kunne rett som det var bare sette meg opp på andre vakter uten å spørre meg først... Når jeg da sa at jeg ikke kunne jobbe ble hun furten og mente jeg var en dårlig medarbeider fordi jeg ikke bidro til felleskapet. Hun snakket dessuten alltid drit om de andre ansatte bak deres rygg til meg (antar hun snakket slik om meg til andre også). Fortalte at hun mistenkte at en bestemt ansatt stjal penger fra butikken.  En dag ble jeg faktisk ranet i butikken (en narkis truet meg med sprøyte da jeg satt i kassen). Politiet kom og pratet med oss og politibetjenten som avhørte meg sa på slutten av samtalen at nå måtte jeg dra hjem og være med noen jeg stolte på for jeg kunne få en reaksjon osv. Da jeg spurte sjefen om jeg kunne slippe å jobbe de siste tre timene av vakten min fikk jeg igjen beskjed om at jeg måtte bidra og fikk ikke dra hjem :P   Anonymous poster hash: c43a4...873

Vi har nok jobbet i samme butikk.. Min karriere der ble kort; heldigvis!

Anonymous poster hash: c5676...528

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...